среда, 10. јул 2013.

EROTEKA

U dogovoru sa kolegom Adnanom Spahićem, juče je obavljeno svečano zatvaranje rubrike "Eroteka" na blogu do koga vodi prvi link u stupcu desno.
Iako je bilo povremeno teško pratiti žestoki tempo (svaki utorak!), sa zadovoljstvom se prisjećao nekih interesantbih detalja iz svoje enigmatske prošlosti, a pisao sam i o sadašnjosti sa osvrtom na budućnost.
"Izgurao" sam 113 nastavaka, a povremeno se i sam podsjetim na neke tekstove. Ima makar dvadesetak koje vrijedi arhivirati.
Rubrika je imala i redovne čitaoce, pa im se i ovom prilikom zahvaljujem.
Ostaje obećanje koje sam dao - "Eroteka" će se kad-tad pojaviti u papirnom obliku.

Naravno, saradnja sa Adnanom (i njegovim blogom) će se nastaviti.
Ovu našu "mrežu enigmatskih sajtova i blogova" tako i shvatam - Kao podsticaj koji dajemo jedni drugima.
Sam sebi laskam da je ovaj veseli blog dao dodatni podsticaj svim ostalim kolegama, te da sam ih malo "bocnuo" da bolje rade/radimo.

Što se tiče nastavka "Eroteke" i prebacivanju sadržaja na "Tupljenje i oštrenje", još ću da razmislim. Materijala ima!

3 коментара:

Miroslav Cvetković је рекао...

Četvrti red odozdo???

- Da li od sad prva Božja zapovest glasi:
"Ja sam Gospod Blog Tvoj; nemoj imati drugih Blogova osim mene".

Miroslav Cvetković је рекао...

Kad bolje razmislim, izgleda da je Slavko postao "veseli Bog" koji ostalim kolegama (enigmatičarima ili Bogovima - ostaje nejasno) dao dodatni podsticaj da još bolje rade. Olakšavajuća okolnost je da početno slovo svog novog imena još uvek piše malim slovom.

Slavko Bovan је рекао...

Rekoh li ja - veselo društvo :)

(ispravljeno - ubačeno L, pa mela se nađe!)