четвртак, 24. октобар 2013.

ANAGRAMIRANJE (261)


7 коментара:

Luka је рекао...

Dragan Stojković Bosanac

Ima O viška, valjda treba biti BI

Mandrak је рекао...

Tačno, izvinjavam se. Treba BI umesto BIO (anagram je, inače, napravljen za subotu uveče... zaboravio sam to da napišem Slavku). :)

Slavko Bovan је рекао...

Ubačena ispravna verzija.

Dejan Minić је рекао...

Prvi put vidim i čujem za ovog gospodina. Valjda je to sreća, pošto se pominje neki grand.

Slavko Bovan је рекао...

Ovaj blog ima i širokoedukativan karakter :)

Informisao sam se o liku i djelu gospodina sa slike, i na osnovu tih informacija mogu da kažem da je anagram pun pogodak.

Mandrak је рекао...

O, hvala Slavko. :) Nemam mnogo iskustva sa anagramima i dosta mi znači podrška starog majstora. :)

Rešad Besničanin је рекао...

I ja kažem da je anagram izvrstan, a Mladen ih ima još nekoliko u "šteku".
Inače, imao sam čast da ih vidim prvi (čak i pre Slavka!)