среда, 23. октобар 2013.

SAJAM KNJIGA DANAS (3)

Kapaša levo- Ero, Kapeša desno - Pavle od Korneta

Literatura za sve prilike
Jedan od motiva odlaska na Sajam jeste i namera da se susretnem s nekim dragim ljudima, koji nisu sastavljači enigmatskih zadataka. Bilo je više takvih susretanja, a objavljivaću ih hronološkim redom.
Prvo sam navratio do štanda "Korneta" gde sam  u znak zahvalnosti Pavlu Ćosiću, alfa-omegi ovog izdavača, koji je nekoliko puta sponzorisao takmičenja koja sam organizovao, uručio "Mamutsku skandinavku". Naravno, to je samo maleni znak pažnje. Na velikoj sponzorskoj pomoći uvek ću mu biti zahvalan. Ćosićev "Rečnik sinonima" je stigao do Ilije Đurkovića u Podgricu, i još nekoga koga nisam evidentirao (neka se javi!), a knjigu sa slike dobio je Vladimir Krnač u Kikindi. Nekoliko enigmata, takođe u svojim vitrinama ima knjige iz izdanja "Korneta".

"Rečnik opscenih reči i izraza" danas sam kupio, jer mi može ubrzo  zatrebati u komunikaciji.
Počeo sam da obogaćujem siromašan rečnik kada su pojedine reči na J u pitanju. (Moram biti dodatno pripremljen kada ubuduće budem čitao neke tekstove na internetu)

5 коментара:

Belirac је рекао...

Koliko vidim na enigmatskim blogovima, "Rečnik opscenih reči i izraza" može se koristiti i u enigmatici. Je li zanimljiv i za čitanje?

Slavko Bovan је рекао...

Više je za literaturu - Npr. učtivo odgovaranje na pisma, ako ne urodi plodom normalna konverzacija.

Slavko Bovan је рекао...

U svakom slučaju, sumnjam da će moći da se koristi u pravljenju ukrštenica, osim specijala.

Ipak, neka ga u mojoj biblioteci!

Slavko Bovan је рекао...

Ono učtivo u prethodnoj poruci treba da ima " na početku riječi i " na kraju riječi.

Slavko Bovan је рекао...

Danas mi je na radnom mjestu knjiga baš zatrebala, ali nekako sam se suzdržao i snašao bez nje :)