петак, 25. октобар 2013.

KNJIGE SA SAJMA

Knjige na štandu "Alme"

Sve knjige (desetak) koje sam kupio na Sajmu, kupljene su "s predumišljajem".
Već sam pominjao "Rečnik opscenih reči i izraza" u izdanju "Korneta" i "Enigmatski rečnik 5" Miodraga Tošića.
Evo još nekih koje su u mojoj biblioteci od srede.
Roman "Prsti ludih očiju" Rajka Vasića kupio sam na štandu Sveta knjige, jer je Rajko Vasić i enigmata (Leksikon srpskih enigmata, strana 50).
"Crno ispod očiju" Milovana Danojlića (1624 epigrama) - izdavač "Plato" kupio sam jer je Milovan Danojlić i enigmata (Leksikon srpskih enigmata, strana 81).
"Arhipelag basketa" je kupljen jer sam zapazio neke spiskove košarkaša koji su učestvovali na evropskim prvenstvima od 1935-2003. godine.

Nekoliko knjiga je već raspoređeno u lager za nagrade nekih budućih takmičenja.

2 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Kad se postave visoki standardi, onda dođe do "problema".

Čak 60 minuta nema nikakvih komentara na blogu, pa sam već počeo da brinem :)

Slavko Bovan је рекао...

Doduše, malo me tješe pokazatelji posjećenosti koji su u granicama visoko postavljenog standarda...