уторак, 3. фебруар 2015.

REBUSANJE (1316) + GRATIS ANAGRAM



25 коментара:

IlijaO је рекао...

ZELENA ULICA GENERALA DRAPŠINA
( ZE Lena, U lica, Gene , rl, drap šina)

IlijaO је рекао...

I naravno- anagram:ULICA GENERALA DRAPŠINA!

Belirac је рекао...

A ko će drugi nego IlijaO! Za nagradu zasad dobiva dva tapšanja po ramenu (lijevom i desnom).

IlijaO је рекао...

Čuj, ko će drugi....Zar 5 minuta prednosti nije dovoljno?( Šalim se, dakako, znao sam ovo jer pratim sve ranije članke i komentare o toj ulici!

Zdenko је рекао...

GRANE, A LALA IDE U ŠPANCIR!

Belirac је рекао...

Bravo i za Zdenka. Opet krasan anagram!

Belirac је рекао...

Opširniji članak o kikindskoj Ulici generala Drapšina, njenoj svjetskoj slavi, a i nekim enigmatskim elementima, poslao sam jednom tjedniku za koji godinama pišem. Ako članak bude objavljen, bićete obaviješteni.

Belirac је рекао...

Ostavljamo Eri u zadatak da kad bude neka folklorna smotra u Kikindi snimi nekog lalu kako špancira baš Ulicom generala Drapšina.

IlijaO је рекао...

Još bi bilo bolje da nas pozove da uživo svjedočimo smotri, zar ne?

Slavko Bovan је рекао...

IlijaO, Jovan zna, a sada treba da znaš i ti i ostali enigmati da je moj poziv za dolazak u goste u Kikindu stoji stalno otvoren. Rado ću vas ugostiti.

Samo se najavite koji dan ranije.

Slavko Bovan је рекао...

A što se tiče malo šireg skupa (više od 10 ljudi) ostaviću sebi još malo da predahnem od Susreta iz 2012. godine. Nije isključeno da se opet odlučim za organizujem neko druženje u Kikindi.

IlijaO је рекао...

PALAC JE UVIJEK GORE, ŠTO SE TIČE MENE, A VJERUJEM I MOG "PAJDE- LEGE-KOHORTAŠA" IZ OSIJEKA. čAK VJERUJEM DA BI S JOVANOM I (EVENTUALNO),NJEGOVOM EKIPOM OD 2-3 ČLANA,( ZA JEDAN AUTO) VRLO BRZO MOGLI POSTIĆI DOGOVOR I DOLEPRŠATI, A NA TEBI JE DA NAĐEŠ POVOD. čEKAM POZVANE I PROZVANE DA SE OČITUJU I IZJASNE!

Slavko Bovan је рекао...

Za veselo društvo ne treba povod, a ako treba povod naći ćemo ga!

ljubica bilalovic је рекао...


Ja čestitam na maštovitoj ilustraciji! :)

Belirac је рекао...

Zahvaljujem Ljubici na čestitki. Nekako sam se iskobeljao sa svojim programom za obradu slika i slova anagrama posložio na asfalt, a potpis na transparent preko ulice. Vjerovatno se to može urediti i bolje, nisam ja baš prevelik ekspert za to.

Belirac је рекао...

Vidim da bi IlijaO malo "lepršao" prema Kikindi, a "Lege" ili "Kohortaša" nigdje nema. Gdjee se izgubio i hoće li "Zakos" i dalje biti u "mirovanju"?

Belirac је рекао...

U istom popisu svjetskim ulica u koji je uvrštena kikindska Ulica generala Drapšina našao se i Bulevar Svetog Petra Cetinjskog iz crnogorske Podgorice, a IlijaĐ se uopšte ne javlja!
Hajte, anagramisti, što može ispasti od te postavke?

Ilija Đurković је рекао...

Jeste Jovane, nedavno sam vidio da je naš Bulevar uvršten u grupu najljepših ulica. Mogu ti reći da sa slike nisam odmah prepoznao o kojoj ulici se radi, morao sam da vidim i pojašnjenje. Nešto su mi je previše "našminkali"...:)

Zdenko је рекао...

BÎLO CESTE NJEGOV GUST PARK TRAVE!

Belirac је рекао...

Bilo = puls
Kod Zdenka uvijek može ispasti nešto dobro!

Belirac је рекао...

Danas sam vidio veoma zanimljiv prilog televizije "Al Džazira" o kikindskim sovama. Baš me zanima da li sove "stanuju" i na "pincikama" ili radije biraju neku drugu vrstu drveta?

Belirac је рекао...

Ovaj anagram i rebus bili su povod da nastane članak objavljen u zagrebačkim "Novostima": Zeleni tunel generala Drapšina".

Belirac је рекао...

Članak iz zagrebačkih "Novosti" objavljen je i na portalunovosti:
Zeleni tunel Generala Drapšina.

Slavko Bovan је рекао...

U proteklih mjesec dana u Kikindi je boravio veći broj domaćih i inostranih TV ekipa sve povodom sova i ove ulice. Danas TV PINK pravi prilog o ulici.

Belirac је рекао...

E pa kad sljedeći put dođem u Kikindu, ne samo da ću slikati tu ulicu, nego ću se slikati u toj ulici.