понедељак, 16. март 2015.

ASOCIJACIJE (710)


16 коментара:

Dušan је рекао...

KLJUČ

Dušan је рекао...

ili možda ŠIFRA

Душан је рекао...

Ili KOD ;)

Slavko Bovan је рекао...

Razočaraću vas - Ne, ne i ne!

Marko Mihaljević је рекао...

škola?

Jelena је рекао...

OPREMA ?

Dušan је рекао...

SIGNAL

Slavko Bovan је рекао...

Netačno!

Jelena је рекао...

POJAS
BREND
TEHNOLOGIJA
???
je li uopće imenica?

Slavko Bovan је рекао...

Ništa od navedenog.

Jeste imenica i to toliko očigledna da sam mislio da će biti pogođeno u 12.01.

Velimir је рекао...

volan

Slavko Bovan је рекао...

TOOOOOO!

Slavko Bovan је рекао...

Treba li šta obrazlagati?

N. Petkovski је рекао...

Pa, meni (bar) treba, jer zaista ne kapiram prvu, treću i četvrtu sliku. Verovatno ću naučiti neki meni nepoznat izraz za ove predmete na slikama, a povezane za volan.

Slavko Bovan је рекао...

Nikola, da li si ikada čuo da postoje suknje koje imaju volane?

Da li znaš da je volan deo opreme za kompjuter (kompjuterske igrice)?

Slažeš li se da je sirena (dugme za sirenu) obično na volanu automobila?

N. Petkovski је рекао...

Rekoh ja da ću naučiti neki VAŠ izraz koji ja ne znam. Dakle, nikad nisam čuo da suknje imaju VOLANE, znam da imaju KOLANE. Nisam čuo da se VOLAN zove deo kompjuterske opreme za igrice. A za sirenu, da, ona je stvarno najčešće vezana za VOLAN, ali bez prve i treće slike nisam mogao da povežem VOLAN na autu iz druge slike sa sirenom.

Dakle, sad kad moja žena sedne u auto, a nosi suknju, moram pažljivo da joj kažem da ne steže toliko VOLAN, a da ne pomisli da joj tražim da olabavi KOLAN na suknji (doduše, možda če se i obradovati, ako me tako shvati).