понедељак, 16. март 2015.

EK "KIKINDA" U MEDIJIMA

Blic, 16.03.2015.
Krenula je medijska promocija EK "Kikinda". Ovo je objavljeno u današnjem "Blicu". Bravo za Radu Šegrt!

Jutros je bio odličan prilog na RTS-u. Tih 2-3 minuta na nacionalnoj televiziji zlata vrede. Velika stvar za kikindsku, srpsku ali i enigmatiku uopšte. (Nadam se da ću nekako obezbediti snimak). Veoma sam zadovoljan i činjenicom da je prilog počeo jednim starim snimkom sa mojom izjavom. Vanja Tomašev i Jovan Nedić u prilogu su se odlično uklopili u priču, a sve je završeno Mamutskom skandinavkom iz 2012. godine. Bravo za dopisništvo RTS-a iz Kikinde! Bravo za EKK!!!

16 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

To je izgleda vrlo gledan termin (ljudi hoće da se informišu kakvo je vrijeme...i sl). Jutros, na putu do posla, sreo sam četvoro koji su gledali i uzviknuli:"Bravo!"

Анониман је рекао...

Bravo za KEKS -Kikindski Enigmatski Klub Sova
N.Pešić

Rok Ban је рекао...

Bravo za EK Kikinda (i Eru)

Migo је рекао...

Jutrošnji prilog na RTS1 po meni je bio ni kratak ni dug, nego TAMAN!

Voja Dodevski је рекао...

U KOLIKO SATI JE BIO PRILOG? PROBACU DA NABAVIM SNIMAK.

Migo је рекао...

RTS1 u 6,45

Voja Dodevski је рекао...

SNIMAK NABAVLJEN.

Slavko Bovan је рекао...

Čim snimak stigne biće objavljen.

Slavko Bovan је рекао...

Nisam vjerovao da je ovoliko ljudi gledalo prilog (ipak je 6.45 rano). Do sada mi je makar 30 ljudi uživo potvrdilo da su gledali, i da im se prilog sviđa. Stiglo i 10-tak SMS-ova. Najnoviji iz Jagodine.

Slavko Bovan је рекао...

Novinarka "Blica" mi poslala sledeću poruku:

Čestitam kikindskim enigmatičarima na osnivanju EKK, kao i njihovim kolegama koje su im dale podršku. Čestitam svim enigmatama od Vardara do Triglava, pa i dalje i šire, na razvijanju i čuvanju međusobnog prijateljstva. Svako dobro.

Što se današnjeg Blica tiče, iskreno, očekivala sam veći tekst, ali kao što vidiš, sada imamo tri strane Vojvodine( što je dobro, jer je lakše raditi, ali je teže izboriti se za mesto na prostoru. Ali uspevam...
Pozdrav.
P.S. Gledala sam prilog jutros, odlično je Peđa uradio.

Slavko Bovan је рекао...

Išao prilog i na Radio Kikindi u glavnoj informativnoj emisiji. Novinar Ljubomir Grubić mi reče da će to biti objavljeno na sajtu RKikinde.

Belirac је рекао...

Malo prije mi moj kum Ljubomir javlja da je jutros u Subotici gledao prilog na RTS-u i prepričava šta sam ja to izjavio za javnost. Izjavu sam dao i novinarki "Blica" pa više nisam siguran šta sam kome rekao. Bravo za sve nas!

Slavko Bovan је рекао...

Bravo, nego šta!
Dodatna vrijednost pojavljivanja u medijima jeste i usputna pojava da mi se do sada javilo petoro koji su (iz raznih razloga) bili spriječeni da dođu koji čestitaju i žale što nisu osnivači i što se nisu takmičili. Jedan od njih dobio one zadatke i ubrzo ih vratio popunjene. Bio bi PRVI!

Slavko Bovan је рекао...

Zaboravio sam napomenuti da mi se u subotu oko 10 javio jedan enigmata iz BG koji je pitao da li može da stigne do KI na vrijeme. Rekoh da ne može, i odvratih ga od puta. Zahvalih mu na želji, te rekoh da će biti još prilika. Ipak je nerealno da se za sat vremena stigne u Kikindu, a mi baš i nismo mogli da čekamo (termin je bio tačno ugovoren).

Belirac је рекао...

Pozdrav tajnovitom kolegi iz Beograda. Šteta što se nismo vidjeli u Kikindi. Drugi put se mora ugledati na nas iz inozemstva: mi smo krenuli u pola sedam iz Osijeka i stigli smo i na kafu dočekušu.

Gojko је рекао...

Da ste mudri kao sova-
da vas mlatne kakva lova!
-------------------------
Jutros,po dolasku na posao,mi koleginica reče da je gledala prilog i da je skontala da je to ekipa koju često pominjem ( pokažem joj ponekad na blogu ono što smatram da je njoj zanimljivo )...