субота, 24. октобар 2015.

REBUSANJE (1799)

"Dani ludaje 2015" - 17. mesto.

8 коментара:

Dejan Minić је рекао...

Ovde mora pomoć, iskomplikovao sam ga i vidi se da ovaj ˝rebusni larpurlartizam˝ nije dobro prošao.

Fraza je: 2,6,5,4,4.

Mirka је рекао...

POLIRA MADAM BOGU RAŽICE
Ovo je "pokušajni larpurlartizam". Ni ovo neće dobro proći.

Slavko Bovan је рекао...

Netačan završetak rebusa.

Mirka је рекао...

...BORI NOŽICE (ne vjerujem ni da je ovo, jer ne bi bilo ispravno...al' eto pokušaj radi pokušaja)

Mirka је рекао...

POLIRA MADAM BORI TALIRE (da prepišem od Dejana)

Žice me odvele na drugu stranu. Mislila sam da ona zvjezdica na žicama upućuje na to.

Радоја Рацановић је рекао...

Мирка, извини, одакле преписујеш од Дејана? Да ли је то тачно рјешење?

Mirka је рекао...

Radoja, Dejan je ovo rješenje napisao pod objavom Rebusanje 1803, pa sam ga ja prenijela ovdje uz komentar, i našalila se da ga prepisujem.

Радоја Рацановић је рекао...

Хм, вјероватно се и аутор шалио са овим РИТА!?