субота, 31. октобар 2015.

REBUSANJE (1813)

Autor: Milan Žarkovački

14 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Sve mi se čini da će ovdje trebati neka pomoć.

Migo је рекао...

Posljednja riječ je KLAVIR dok mi je apsolutno nejasno šta se dešava s prvom slikom.
Pomoć je neophodna - bar meni.

Migo је рекао...

... STRINI KLAVIR

Nedjeljko Nedić је рекао...

SVIRALA JE DU.. STRINI KLAVIR (svi rala jedu .., s tri nikla vir). Ovdje nešto nedostaje!

Migo је рекао...

Možda je u pitanju potvrda situacija na prvoj slici? To bi bilo ono DA koje se ne vidi...
SVI RALA JEDU - DA
Tada bismo imali: SVIRALA JE DUDA STRINI KLAVIR.
Bilo kako bilo očekujem da vidim ispravno rješenje.

Dragiša је рекао...

SVIRALO JE DETE STRINI KLAVIR !?

svi ralo jedete...

Možda!?

Milan Žarkovački је рекао...

Opis druge slike je ključan.

Andon Koloski је рекао...

Najlogicnije je Dragisino resenje, a postavka bi bila:
Svi ralo jede, te s tri nikla vir!

Slavko Bovan је рекао...

Treba naglasiti da ovaj nikl nije kompaktan :)

Milan Žarkovački је рекао...

Gramatičko uputstvo: nikl je gradivna imenica, dakle nije brojiv.

Mirka је рекао...

SVIRALA JE LIPA DONI KLAVIR (neka Dalmatinka je virtuoz)

Milan Žarkovački је рекао...

Nedjeljko je, na početku, dobro opisao prvu sliku; sadašnje vreme je.

Nedjeljko Nedić је рекао...

Pa ovo rebusno čudovište nije riješeno: SVIRALA JE DUGO MILENI KLAVIR
(svi rala jedu gomile nikla vir). Milane, jednu sam 100-gramsku Milku zacijelo zaslužio prvom prilikom kad se vidimo. Ja ću zapamtiti!

Milan Žarkovački је рекао...

Svakako, Nedjeljko! (Rešenje je tačno. )