петак, 17. фебруар 2017.

ZRNCA (1442)

UPLETALJKA
M_ _A_ONS_A     _ _ _ _
Autor: Ilija Đurković

7 коментара:

Бранислав Никић је рекао...

МАРАТОНСКА ТРКА

Анониман је рекао...


Rešenje: MARATONSKA TRKA (AR,T,K - TRKA)

Na tu temu upletaljka:


BE_G_ _ DSKI M_ _ AT_N!

Rešenje: BEOGRADSKI MARATON; (O,RA - AR, O)

VlaŠar




Slavko Bovan је рекао...

Rješenje je tačno, a ovo Šarićevo nije upletaljka već neka vrsta dopunjaljke.

N. Petkovski је рекао...

Možete li da me pronađete u ovoj gužvi? Ja sam u 28-om redu sedmi sleva, do mene je jedan Japanac.

IlijaO је рекао...

Pa vidim te, Nikola! Ja sam odmah iza tebe, malo desno!

Анониман је рекао...


UPLETALJKA SA SLIKOM

_ O K O _ _ M A _ _ R _ T O N ?!

_ _ _ _ _ _

Tu iz Japana
slika znana!
Na čuvenim motorima
i ova se trka snima!

Rešenje: JokoHAma MArAton _ J,HA,MA,A - JAMAHA

VlaŠar



N. Petkovski је рекао...

Tako je Ilija, iza mene si, tako si i završio trku - iza mene, nisi mogao da me pretekneš :):):)