недеља, 25. јун 2017.

POZDRAV IZ BJELOVARA

Nedići se javljaju ispred "Čvora"

8 коментара:

Gojko је рекао...

Nađoh u svom,već starom,rokovniku zabilježen podatak da sam bio u Bjelovaru na XV SZOJ (Susret zagonetala i odgonetača Jugoslavije) 15.i 16.10.l983.g.Mislim da sam još jednom bio u Čvoru (to bi februar neke godine).Koliko pamtim Čvor bi ,tada,u ulici Maršala Tita 24...

Slavko Bovan је рекао...

Samo sam jednom bio u Bjelovaru na nekom Čvorovom takmičenju. Koja bi to godina mogla biti? Mislim 1987. (otprilike).

Aladin је рекао...

Pogled na tu zgradu i natpis na tabli izaziva u meni prelijepa
sjecanja na dobra stara vremena.Da,to je ta ulica.Pozdrav za
bračni par Nedić.

Nedjeljko Nedić је рекао...

Sada je to ulica Matice hrvatske. Bio sam u Bjelovaru 2010.

Belirac је рекао...

Vi ste u "Čvoru" bili jednom, dvaput ili više puta, a meni je tu bilo prvo radno mjesto, iako sam u Bjelovari i "Čvoru" bio i ranije.

U "Čvoru" sam radio od 17. jula 1978. do 30. aprila 1980. i od 5. maja 1981. do 31. decembra 1981. godine - ukupno dvije godine, pet mjeseci i 11 dana.

Između dva zaposlenja u "Čvoru" bio sam u JNA.

PS. Drugo zaposlenje počelo mi je 5. maja, a to je bio Dan oslobođenja Bjelovara u Drugom svjetskom ratu.

Belirac је рекао...

"Čvorova" redakcija u početku bila je u potkrovlju zgrade koja se vidi s ulice, a kasnije u dvorišnoj zgradi u prizemlju.

Анониман је рекао...

Pozdrav svima,
Bilo bi jako dobro kada bi dragi Štef Horvat ovdje dopisao sve Čvorove urednike i vremena od kad do kad su bili zaposleni (kao kod Joce, pardon Jovana). Često se prepiremo kad je to bio Ranko, a kad Tumpić...
Pero

Belirac је рекао...

Ranko Skopal je bio urednik (bar) dok sam ja bio u vojsci. Čini mi se da smo jedno kraće vrijeme radili obojica...