четвртак, 22. јун 2017.

ZRNCA (2565)

Upletaljka
- - - -   Č - - - - 
Autor: Milan Žarkovački

6 коментара:

Gojko је рекао...

BORA (č)ORBA

Slavko Bovan је рекао...

Upletaljka dOBRA.

Анониман је рекао...


Paunović je rekao:

Sastav BORA(Č)ORBA objavio sam u Novosti enigmi broj 2208 od 19.09.2004.

Bio sam u dilemi kako da ga nazovem, jer u našim enigmatskim listovima nisam nalazio sastave ove vrste. Nazvao sam ga ANAGRAMNI PALINDROM i Šaban je to prihvatio.

Momir Paunović

Luka је рекао...

UPLETALJKA - zagonetke kod koje je jedan dio sintagme 'upleten' u drugom. Ova zagonetka se prvi put pojavila u mom autorstvu (Kvizorama 402, 18.12.1999.), s tim što je prvi dio sintagme bio zadan.

DINO
_ V _ R _ _ K

RANKO
M _ _ I _ _ _ VIĆ

O _ O _ _ T
RIBA

N _ _ _ _ N _
RADIO

_ _ J _ T _ _
S MORA



Uočivši da je to prelagano za rješavanje, prešl ose na današnji oblik, dakako uz odgovarajući naslov ili fotku:

Meni su najzanimljivije OBRNUTE UPLETALJKE:

Pjevačica
_ _ _ _
UKR _ _ _ _


Glumac
_ _ _ _
BR _ _ _ _ IĆ


Milan Žarkovački је рекао...

Hvala, Momire, na obaveštenju. Možda me opravdava to što Slavko kaže da nije loše ponoviti poneki rad. Ali, naravno, ne treba da bude pod mojim imenom. Nema(m) baze za tu vrstu zagonetaka, pa mi je promakla. I baš me je čudilo da je niko do sad nije objavio, na internetu je nisam našao. Verovatno treba slediti pravilo da ako je neverovatno da nije objavljeno onda verovatno jeste.

Rešenje jedne Lukine: Neda Ukraden.

Marko Mihaljević је рекао...

Voja Brajović