понедељак, 16. октобар 2017.

ANAGRAMIRANJE (3244)


25 коментара:

Zdenko је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Zdenko је рекао...

OSKAR VAJLD
JAKO SVRDLA
RAJKOV SLAD!

Luka је рекао...

Tako je Zdenko!

Zdenkov prvi uradak me potakao da pokušamo zajedničkim snagama napraviti klin (piramidu):

JAKOV SEDLAR
OSKAR VAJLD

....

Zdenko је рекао...

KARLO VAJS

Ima najviše nastupa za nogometnu reprezentaciju Luksemburga

Zdenko је рекао...

Imao je nekada. Sada je 6. po redu :)

Luka је рекао...

Ovo je bio ključni pojam (može i JARLOVSKA), a sljedeći se sam nameće:

JAROSLAV

Zdenko је рекао...

ROSALVA Yazmín Luna Ruiz - meksička kraljica ljepote, koja je zastupala Meksiko na Miss Universe 2004.

Zdenko је рекао...

Semion ARALOV sovjetski obavještajac i ambasador u Litvi, Latviji, Turskoj

Zdenko је рекао...

Kirsten RALOV - danska balerina

Zdenko је рекао...

Neeraj VORA - indijski režiser, pisac, glumac i kompozitor

Zdenko је рекао...

Rita ORA - britanska pjevačica, spisateljica tekstova i glumica koja trenutno živi u Londonu.

Zdenko је рекао...

RA

Zdenko је рекао...

Mr. A strip junak (autor Steve Ditko)

Zdenko је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Zdenko је рекао...

JAKOV SEDLAR
OSKAR VAJLD
KARLO VAJS
JAROSLAV
ROSALVA
ARALOV
RALOV
VORA
ORA
RA
A

Dragiša је рекао...

VOJSKA LIDERA!

Luka је рекао...

I ja sam došao do "vojske" Dragiše, no ne uklapa se u "osobenu" piramidu, kao je to dovršio Zdenko. Bravo za obojicu!

Dragiša је рекао...

Znam da se ne uklapa, želim da vas potaknem da nađete još nešto!
Čini mi se da je vrlo blizu, a takvi majstori ne smiju stati na 11!

Pozdrav!

IlijaO је рекао...

Mislim da nije u redu niti VORA-ORA! Naime, slova se u klinu ili piramidi moraju ispremetati, pa je jedino moguće RAO( Sunitha, amer.tenisačica) ili ROA ( arg.vratar, Carlos)!

Luka је рекао...

Jest Ilija, to je mala manjkavost, i može se izmijeniti, no što ćemo s ARALOV I RALOV.

Luka је рекао...

Eto Dragiša potako, i ja nađo, i ne baš anonimusa!!!

DAVOR JELASKA (25. XI. 1907 – Split, 5. XII. 1995 - veslač "Gusara" i trener posade četverca bez kormilara koja je 1952. na OI osvojila zlatno odličje

IlijaO је рекао...

Pa ima tamo negdje neka ARLOVA Maryia, kick-bokserica !
https://www.linkedin.com/pulse/maryia-arlova-keeps-winning-donovan-craig

Dragiša је рекао...

Postoji ALVARO (npr. Izzavelle), mislim filipinska pjevačica,
onda ARLOV Nada - novinarka RTRS.

Luka је рекао...

Moja inačičica ispravne piramide s malo "poznatijim" facama:

A
Ra
Ora, (Rita)
Raos, (Ivan)
Joras, (Joško)
Soraja (Vučelić)
Jasarov, (Memet)
Jaroslav (Hašek)
Karlo Vajs
Oskar Vajld
Jakov Sedlar
Davor Jelaska


Zahvaljujem na poticaju i suradnji! ima li trinaestice?

Slavko Bovan је рекао...

U ovom današnjem pregledu dešavanja na blogu dok sam bio odsutan (krenuh od novijim ka starijim objavama) dođoh do ovoga. Ovoliki (pokazujem širom raširene ruke) kamen pade mi sa srca kada sam ugledao 24 komentara (klecnuše mi koljena!) a tamo ovakav sadržaj komentara. Velika, ogromna, najveća zahvalnost komentatorima. Dakle, MOŽE I OVAKO!