уторак, 31. октобар 2017.

REBUSANJE (3022)

4, 4, 6
Autor: Svetlana Jorgaćijević

8 коментара:

Svetlana је рекао...

U pitanju je oryza.

Svetlana је рекао...

Nije težak rebus. Instrument sada već i vrapci znaju, tačan latinski naziv biljke je oryza sativa, a sve ostalo se vidi na slici. :)

Slavko Bovan је рекао...

Možda rješavačima treba fraza?!

Svetlana је рекао...

Izgleda da treba. Fraza je 2,4,4,4

Milan Žarkovački је рекао...

Natu Bili striže.

Prosto ko pasulj! :-)

Svetlana је рекао...

Rekoh ja da je jednostavan. :-)

Inače, ovo mi je bio miljenik među mojim rebusima. Znam da mnogi sada prevrću očima, ali htela sam pošto-poto da ubacim i neki deo biljke u postavku, a čini mi se da je sasvim dobro uspelo i da nisam morala preterano da iskomplikujem stvari. Šta da radim kada sam strastveni rešavač rebusa, pa samim tim više pažnje obraćam postavci nego lepoti rešenja. :-)

Milan Žarkovački је рекао...

I meni je ova fraza zanimljiva, i rešenje je lepo samo što smetaju ta dva imena, naročito Bili. Ja bih ga više rangirao, tim pre što ispred njega ima čitaljki sa imenima u rešenju.

Бранислав Никић је рекао...

Odlična ideja Svetlana!