петак, 20. октобар 2017.

REBUSANJE (3001)


8 коментара:

IlijaO је рекао...

Eh, imenjače, netko te iz žirija...ono...
Zaslužio si više....
STOJE DANAS NAŠE STARINE ( sto jedan as na šest ari ne)
( Malo je teže zamijetiti veliki X ispod)

Luka је рекао...

Da!

Svetlana је рекао...

Meni je ovaj rebus bio na petom mestu.

Mandrak је рекао...

Odličan rebus, bravo Ilija.

Mada nisam neki stručnjak, najviše cenim ovakva rešenja. Tačnije, mislim da jedino rešenja poput ovog služe na čast rebusanju. Sve ostalo su rebusi u pokušaju: i kad Žika zavija lončiće, i kad Mara gazi baru, i kad pauk gmiže niz gelender... Mislim da bi autori češće morali da se pitaju zašto bi bilo koji polusmisleni ili sasvim besmisleni niz reči bio rešenje bilo koje zagonetke?! To je samo po sebi apsurdno, izvrgava ruglu realne mogućnosti jezika i samu enigmatsku formu koja se zove rebus. Gde je tu kreacija? Ređate neke slučajne pojmove, kombinujete nazive, menjate im redosled, dodajte predloge... i - cap - dobijete nekakav niz slova koji naizgled deluje logično. Na primer: Žika uvio lonče. Super, bravo! I onda na loše organizovanim konkursima gde se ne zna ni ko ocenjuje, ni šta se vrednuje, polako ali sigurno fomirate i učvršćujete iluziju da je to što radite super - jer vaši besmisleni rebusi odlično prolaze. A odlično prolaze zato što im poene dodeljuju oni koji su vam slični, tj. oni koji takođe prave besmislene rebuse. I tako u krug. To ne bi smelo tako.

Dejan Minić је рекао...

Mene su oči zabolele dok sam ređao ove asove, ali mi nije žao sad kad sam video ko je autor:)

Nedjeljko Nedić је рекао...

Rebus je posve dobar. NJegov plasman pokazuje da s ovakvim načinom glasovanja ništo nije u redu.

Unknown је рекао...

Hvala svima na podršci ovom rebusu. Hvala Dejanu na strpljenju dok je ređao asove 😃 Već sam se prepao da nisam ni u prvih 50...

Радоја Рацановић је рекао...


Još jedan od mojih favorita. Ovaj rebus je bio treći na mojoj listi, a mogao je biti 2, isto tako i 5. – konkurencija za pozicije 2-5 je bila vrlo izjednačena i zaista su nijanse odlučivale. Prethodno sam pisao da sam davao prednost ovakvim rebusima, a čini mi se da se situacija bolje „opiše“ kada se upotrijebi glagol. To ovdje nije bio slučaj pa ga nisam stavio na 2. mjesto. Inače bih, ponajviše zbog toga što sam i sam imao (bezuspješan) pokušaj slične kombinacije, ovdje izgleda sekundarne (na šest ari je/nema...).