среда, 13. јун 2018.

REZULTATI (7, KOLO)





6 коментара:

Luka је рекао...

Splitska čestitka i podrške obojici velemajstora za "pripetavanje"!

Slavko Bovan је рекао...

Pratićemo dalji razvoj situacije.

Svojim plasmanom sam više nego zadovoljan, a zadovoljan sam i plasmanima po kolima (jedno prvo, tri puta četvrto i tri puta peto mjesto). Više od plasmana zadovoljan sam svojim radovima jer (mislim) uspio sam da za svako kolo sastavim dobre zagonetke.
Meni je ovo takmičenje bilo vrlo zanimljivo (kao učesniku, ali i kao posmatraču). Čestitka organizatoru.

Slavko Bovan је рекао...

Naravno, "moram" (po službenoj dužnosti) evidentirati i odličan učinak članova EKK:
3. Boris Nazansky 62
5. Slavko Bovan 52
11. Miloš Milićević 45
23. Luka Pavičić 25
25. Ilija Ozdanovac 24
38. Nedjeljko Nedić 18
47. Zlatan Pupezin 13
48. Dragiša Cetić 12
56. Ilija Đurković 6
56. Dejan Minić 6
60. Jovan Nedić 5
60. Milan Žarkovački 5

Slavko Bovan је рекао...

Komentatori su ostali bez riječi?

Анониман је рекао...

Za EKK bi se moglo reci da je NAJJACI klub na SVIJETU. ( Mislim da nije pretjerivanje !) )CESTITKE svima !
Danko

Nedjeljko Nedić је рекао...

Čekam pobjednika.