недеља, 14. јул 2019.

BILANKOV NA FEJSBUKU



MOJ NEBESKI DAR
Tražim te u kapi tople kišne zore,
koju tako brižno, čuva listak žedni,..
možda si u dugi, tamo negdje gore
i na nebu piješ, božji nektar medni...
Pa govorim sebi, ma sačekaj sunce
dok otjera maglu, oblake i vrane,
obasja žestinom planinske vrhunce,
a njegova snaga, poput ognja grane...
Gorljiva od želje, da mi dušu zgrije,
u jednoj će zraci sa zvjezdanog trona,
skrivena od sviju, biti samo ona...
Nestrpljivo čekam, želim je što prije,..
odavno sam sa njom, u snovima bio,
i sad bi je strasno, ja ljubiti htio.
(Sa FB profila Željka Bilankova)

4 коментара:

Luka је рекао...

Podrška prijatelju!

DALMAGRAM

ONDE MI BESKRAJ!!!

Luka је рекао...

OBDAN SE KRIJEM!

Slavko Bovan је рекао...

Na FB Bilankov objavljuje obilje interesantnih priloga. TIO povremeno na ovakav način pruža podršku.

Dejan Minić је рекао...

Ček' ček', ova registracija me podseti da i ja imam ¨konja za trku¨:)