понедељак, 22. јул 2019.

ENIGMATIKA JE OKO NAS (126)

Enigmati i kada su na odmoru, ne miruju. Sad mi stiže poruka od Cryptomana koji je, na putu za odredište određeno za zasluženi odmor, načinio ovu fotografiju. Pošto i Adnan i ja osnovano sumnjamo da je neki od enigmata konačno našao za nijansu unosniju zanimaciju od enigmatike, moraćemo ovo detaljnije  ispitati. Zadužićemo (šta zadužiti - Insistiraćemo) Adnana da ode do tog lokala (pretpostavljamo da je to neko sastajalište ljudih načitanih i željnih kulturnih sadržaja) i proveri ko je vlasnik. Usput može gvirnuti kakav je program, pa ako proceni da ima potencijala (npr. da se može nešto novo naučiti) da nam dojavi pa da pohrlimo. Ako bude kakvog pokušaja zabrane, u svrhu očuvanja bračne harmonije, Cryptoman neka se pozove na obavezu, a obaveza skautinga za kolege željne kulturnih sadržaja se ne odbija (Ako treba za Cryptowomen ćemo napisati i potvrdu, sve sa potpisom i pečatom).
PS. Lukaaaaa, ti li si...lolo jedna?!

6 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Moli se IlijaO da ne polazi dok ne stigne Adnanova recenzija.

Luka је рекао...

Eh, pa nisi me javno raskrinkati!

Cryptoman је рекао...

Osnovano sam sumnjao na Luku...

IlijaO је рекао...

A šta ja imam s tim? Ja ne moram polaziti, dolaze meni. Pun sam eurića pa si organizujem privatno! Hahahaha- pa si mislite, sanjam il istinu pišem?

Cryptoman је рекао...

Hajde Ilija, priznaj da imaš bar par postotaka dionica...

Slavko Bovan је рекао...

...ili je zadužen za kasting (audicije za prijem umjetnica)Ü