четвртак, 18. јул 2019.

REBUSANJE (3677)

4, 5
Miodrag Bata Babović

4 коментара:

Milan Žarkovački је рекао...

Mile Kitić

Slavko Bovan је рекао...

Da.

Slavko Bovan је рекао...

Ovo me podsjeti na urbanu legendu.
Navodno u nekoj radio-emisiji nagradna igra za slušaoce, treba pogoditi ko je pjevač... Javlja se neka slušateljka...tuc-muc...voditelj hoće da pomogne...Možda će vam pomoći ako kažem da to držite svaki dan u ruci (Bora Spužić KVAKA)...a ona hitro odgovori - Mile Kitić

Ne znam zašto sam vam ovo ispričao?
Odoh da se stidim.

Gojko је рекао...

Ima i šala donekle slična...
Ulazi starija žena u prodavnicu(ondašnjih)gramofonskih ploča.-Šta imate od novih pjesama,pjevača?-Imamo Gvozdena,Kvaku,Polovinu,Drljaču...-Je l' vi mene zavitlavate,ja vas pitam za ploče,a vi meni nudite polovne kvake i gvozdene drljača