среда, 17. јул 2019.

JOVANOV SLOGOVNI KVADRAT (197)


ČAJ, KA, KA, KA, KRO, LE, LE, MI, MI, NI, NI, PI, PI, TE, ZE, ZE
Vodoravno i okomito: 1. Japanski "pilot smrti" u Drugom svjetskom ratu (mn.), 2. Otvor na biljnom sjemenom zametku kroz koji ulazi pelud (mn.), 3. Glavni igrači "Crvene zvezde", "Partizana", "Radničkog", Čukaričkog"..., 4. Napitak od lišća drvenaste biljke Camellia sinensis rasprostranjene na Dalekom istoku, posebno u Kini i Japanu; u lišću te biljke zastupljene su sljedeće bioaktivne tvari: tein, teobromin, teofilin i eterično ulje, zbog kojih se ona i gaji. 
Autor: Jovan Nedić

3 коментара:

Анониман је рекао...

KA MI KA ZE
MI KRO PI LE
KA PI TE NI
ZE LE NI ČAJ

Štefan Markovič

Belirac је рекао...

Rješenje je tačno.

Анониман је рекао...


Slogokvadrat sa 4. ZELENI ČAJ

GE-OR-GAD-ZE
OR-GA-NE--LE
GAD-NE-ČI-NI
ZE-LE-NI-ČAJ

A--CI-DO-ZE
CI-LE-MI-LE
DO-MI-ŠLJA-NI
ZE-LE-NI-ČAJ

Vlašar