среда, 10. јул 2019.

JOVANOV SLOGOVNI KVADRAT (196)

DI, DI, JA, JA, JA, JA, KA, KA, MAN, NA, NjE, NjE, PI, ŠO, TI, TI
Vodoravno i okomito: 1. Kićo Slabinac: "Šo, Šo, ??? / Šokačka se grana svija. / Šo, Šo, ??? / Moj je rodni dom!", 2. Proces otvaranja i zatvaranja kanala u staničnoj membrani (srpski prijevod engleskog izraza "gating", za razliku od hrvatskog prijevoda "vratarenje", 3. Najskupocjenije drago kamenje, 4. Poslastica za gurmane.
Napomena: Pojam pod 1. vodoravno i okomito upućuje na temu rubrike "Podatak više", koja je juče (9. VII. 2019) objavljena u 1043. broju riječkog "Skandi Feniksa".
Autor: Jovan Nedić

4 коментара:

Nedjeljko Nedić је рекао...

ŠO KA DI JA
KA PI JA NJE
DI JA MAN TI
JA NJE TI NA

Belirac је рекао...

Rješenje je tačno!

Belirac је рекао...

Ranije sam mislio da Kićo pjeva: Šok, Šok, Šokadija...

Belirac је рекао...

Po naslovu, Kićina pjesma podsjeća na ovo: Šu, šu, Šumadijo .