субота, 29. август 2020.

ANAGRAMIRANJE (4789)

 

ZINEŠ DA BI JELA SLATKU

11 коментара:

Zdravko је рекао...

JABUKA ZLATNI DELIŠES

Slavko, da se nisi možda sladio pitom od jabuka zadnjih dana, i odatle dobio inspiracije za ove "jabučne" anagrame.

Zdravko је рекао...

Inače, jabuka je moje omiljeno voće. Ne prođe dan, a da ne maznem jednu.

Slavko Bovan је рекао...

ovo je rezezvne rezerve rezerva. svoje anagrame ubacujem samo kad se mora
onda kad je prazan termin a raspoloživi anagrami se ne uklapaju u koncepciju
ove jabuke sam prebacio 3 ili 4 puta. slučajno se desilo da se pojave isti dan.

Slavko Bovan је рекао...

opet sam van internetskih tokova. znajte da su stigli danasnji zanimljivi prilozi ali u obradi će biti tek večeras. pozdrav od Luke i mene.

Gojko је рекао...

J A B U K A

Naglasiti želim,to je ono prvo
da jabuka jeste rajske bašte drvo

Prednost dajem onoj što je k'o med slatka
kora njena jeste ponajčešće glatka

Ima ih i onih čiji ukus kisi
ja jabuku volim kad na grani visi

Snagu meni vrati za pet-šest minuta
i nju treba jesti dnevno više puta

Ona je ljepota,savršenstvo prosto
ispod njene krošnje nekidan sam ost'o

Nekada je ona i glavni dar bila
zamotana dobro u njedra se krila

Volim kad je zrela,kad u jesen zori
uživam u njenoj peteljci i kori

A kada procvjeta posebno je fina
ona je moj doktor, moja medicina

Čuvam je za zimu da ne bude trula
jer osvježi brzo sva ta moja čula

Neka je crvena kao ona ruža
od srca se ona dragom biću pruža

Od nje sok se pravi i kompot još bolji
jabuka je meni posebno po volji

Stoga joj se divim,evo kapa dolje
napisah joj pjesmu što mogah najbolje

Ko jabuku nema nek je negdje sadi
jer sa njom ste dugo i zdravi i mladi







Zdravko је рекао...

Gojko je u svom stilu ispjevao odu jabuci, tom, uz šljivu, vjerovatno najzastupljenijem voću na našim prostorima.

Ovdje se tokom čitave godine mogu naći jabuke uvežene iz Italije i Španije, a upravo sada, u jesen počinje sezona norveških jabuka. Malo su kiselkastije i skuplje nego ostale, koštaju oko 4-5 evra na početku sezone. Obavezne su na mom kuh. stolu.

Evo i mojih stihova posvećenih tom fantastičnom voću:

A BAJKU o tom voću
svi slušamo od malena
ja je baš kušati hoću
pa makar bila i zelena.

Z.Tacić је рекао...

DA ZELENKASTIJU BLATIŠ.

Nedjeljko Nedić је рекао...

Ja mislim da Eva nije zagrizla jabuku, nego - rajčicu!

Z.Tacić је рекао...

BLISTAJ TADA UZ LEŠNIKE.

Luka је рекао...

Zoki, imaš T viška!!!

DALI BAŠ ZELENKASTIJU!

Zdenko је рекао...

TUD ZNALI, BAŠ JE KISELA!