среда, 26. децембар 2012.

REBUSANJE (15)


13 коментара:

Luka је рекао...

EREBUS - Ere bus

Slavko Bovan је рекао...

A drugi?

Luka је рекао...

OPstavljam da riješi netko drugi!

Milan S. је рекао...

Drugi je baš, BAŠ, dobar (ako sam ga dobro rešio)!

Slavko Bovan је рекао...

Jesi!

Sve je u cilju uveseljavanja prisutnih.

Miroslav Cvetković је рекао...

Ovu ideju su eksploatisali JN (zamisao) i MC (crtež) u listu "Eureka" pre više od 30 godina! Jovan ima bolju memoriju - zapisuje, a ja se samo sećam, pa neka kaže (napiše) nešto o tome

Milan S. је рекао...

Što bi to bilo lepo kad bi se svi objavljeni rebusi evidentirali na nekom mestu kom bi svako mogao da pristupi... Na primer - u bazi objavljenih rebusa (link u desnoj koloni!)...

Slavko Bovan је рекао...

Milane,
ako baciš pogled na bazu, zapazićeš da ja svakodnevno ubacujem ovdje objavljene rebuse (sve osim tvoji)

Milan S. је рекао...

Već sam zapazio, sjajno! Za koji dan ubaciću ja još par desetina.

Belirac је рекао...

Blogger em ce na kvadrat је рекао...
"Ovu ideju su eksploatisali JN (zamisao) i MC (crtež) u listu 'Eureka' pre više od 30 godina! Jovan ima bolju memoriju - zapisuje, a ja se samo sećam, pa neka kaže (napiše) nešto o tome."

Taj rebus, nažalost, ni ja nemam u svojoj elektronskoj bazi. Vjerovatno ga imam u kartoteci, a tu se može naći samo listanjem. Prolistaću je kad nađem vremena...

Slavko Bovan је рекао...

Dok vi prelistate, ja ću rebuse upisati u BAZU.

Kao što rekoh, rebus nije ništa spektakularno, ali morao sam ovo da napravim sve u cilju uveseljavanja prisutnih.

Za Susrete u Kikindi, između ostalih marifetluka koje sam smišljao trebalo je da bude i sledeće:

Na busu BG-KI trebalo je da piše BEOGRAD -DIKINKA. Iz opravdanih razloga, od toga sam odustao, pa sam DIKINKU turio na transparent na trgu.

Na busu je trebalo da piše "Slavkov" pa da se od putnika traži rješenje. Iz opravdanih razloga, od toga sam odustao.

Bio je napravljen scenario za snimanje polusatne emisije (fingiranje intervjua, u koje bih nadrobio svakakve gluposti o kolegama koje dolaze iz BG, te bih onda to poturio u autobus kao "regularnu emisiju Radio-Kikinde). Nije realizovano jer je saradnik u "udruženom zločinačkom poduhvatu" - novinar sa radija- bio spriječen).

Ali, mlad sam ja... Biće još prilika za razne druge šale-podvale.

Miroslav Cvetković је рекао...

Da ne bude zabune: nismo mi objavili Erin autobus već neki rebuščić sa slovom "E" - samo drugo rešenje ima sličnosti sa ovim ovde.
Ko je u to vreme mogao znati u kakvu enigmatsku veličinu će izrasti vlasnik autobusa iz rebusa!

Slavko Bovan је рекао...

Duhovitosti komentari uvijek će od mene dobiti jedno tapšanje :)