субота, 22. децембар 2012.

REBUSANJE (8)

Još jedno rebusko reagovanje.

7 коментара:

Zeca је рекао...

predeli jemena

Dejan Minić је рекао...

Dobro mi idu ovi 'zvezdaški' rebusi, s obzirom da sam partizanovac:)

Nadam se da je Slavko upravo ovako zamislio ovu rubriku, u kojoj možemo da se viteški mačujemo rebusnim idejama.

Slavko Bovan је рекао...

Jeste!
Planirao sam kombinaciju "normalnog" bloga i (nekima mrskog) FB, odnosno živahan tempo.
(Između redova se može pročitati da će ovo biti nenormalan blog)

Probaću da ODMAH nabacujem sve što je HITNO, a ostalo prema potrebi.
Danas sam imao 3 vanredna "ubačaja" (2 Dejanova rebusanja i Jovanovo anagramiranje). Naravno, ne bunim se zbog toga već sam vrlo veseo. Istovremeno stiglo je još desetak priloga za objavljivanje.
Dakle, ako je nešto aktuelno, probaću to ubaciti preko reda (ako je moguće).

Ostalo planiram po nekoliko dana unaprijed. Za sutra "u zoru" tempirana su Zrnca (2) Ljubice Bilalović. Preporučujem.

Slavko Bovan је рекао...

Dejane, i ja sam Partizanovac, ali imam dvojicu Zvezdaša u kući.

Eto ti zadatka za rebusanje - Partizan!

Slavko Bovan је рекао...

STALNO ZABORAVIM odgovoriti na neke primjedbe.

VELIKU zamjerku sam imao kao organizator Susreta u Kikindi da je bilo "PREVIŠE" sadržaja. Ni sada ne mogu da shvatim tu i takve primjedbe. Niko nikoga ne bije po ušima da učestvuje u svemu. Organizator ponudi, kaže izvolite, a konzumenti biraju - ovo hoću, ovo možda hoću a ovo me ič ne interesuje.

Isto tako: NE MORATE ČITATI BAŠ SVAKO SLOVO NA OVOM BLOGU. Pratite šta vas interesuje, a ostalo preskačite. Ako, ipak, hoćete da pratite baš sve, onda preporučujem 4 doze dnevno (dolazaka na blog).

Ako pak neko misli da će propustiti neki važan komantar, nema mjesta za brigu. Kada se pojavi neki izuzetno važan komantar, kasnije će se to pojaviti kao poseban post.
Primjer: MC je ubacio dva kvadrata 7x7, a ja ih planiram "ponoviti" na vidljivijem mjestu.

Dejan Minić је рекао...

Upravo sam stavio kod Jovana jedan rebus koji ima veze sa Partizanom.

Slavko Bovan је рекао...

Vidio. Nije rđavo.
Odgonetnuo, a ostavio drugima da upišu odgonetku!