петак, 29. март 2013.

REAGOVANJE


5 коментара:

Dejan Minić је рекао...

Ovo je reagovanje od ranije na ovaj rebus. Nije mi bila namera da poboljšam rebus, to je nemoguće, već sam se malo poigrao osnovnom idejom i mislim da sam u tome uspeo. U rebusu kod Milana lepo vreme, a kod mene...

Milanov rebus je, u najmanju ruku, na nivou najboljih Krakerovih rebusa.

Unknown је рекао...

SVE SLOMI GRAD U LEPOSAVIĆU!

Slavko Bovan је рекао...

Da.
Sada samo da se Dejan i Milan dogovore, il' je vedro ili je nepogoda :)

Miroslav Cvetković је рекао...

Sećam se jednog od mojih susreta sa Nedeljkom Krakerom: mislim da je to bilo 1980. godine na prvom Enigmatskom vlaku; na izgužvanom listu papira, hemijskom olovkom mi je crtao rebus u stripu DOSADNA MORA ("do" sa dna mora). Na prvoj slici (crtežu) je bilo morsko dno sa koralima, ribicama i jedno notom sa repićem. Na drugom crtežu je ta nota "zauzela" svoje mesto iza violinskog ključa ispod notnih linija, a sa nje su se slivale kapi vode. I danas vidim sliku kako se Nedeljko bori sa ljuljanjem vagona po "našim brzim prugama" u hodniku dok pokušava da na nekoliko puta presavijenom papiru naslonjenom na vrata kupea (koja se, takođe klate) nacrta ono što želi.

Slavko Bovan је рекао...

U "Nostalgiju" mogu i razni ovakvi suveniri koje pominje Miroslav(ako su sačuvani)