четвртак, 27. март 2014.

ANAGRAMIRANJE (646)

Uz 44. rođendan

11 коментара:

Анониман је рекао...

MA, KARIJERA
B.P.

Mirka је рекао...

MARAJA KERI

IlijaO је рекао...

Mariah Carey.Malo zlobno-ali vezano uz Anonimca od sinoć! Sasvim je normalno da se prilagođavamo izričaju onog gdje smo gosti ili posjetitelji.Zašto ne! Premda se i u Hrvatskoj kaže Maraja Keri.

Mirka је рекао...

Mi u Bosni isto kažemo samo malo otegnemo Maraaja. :)

Анониман је рекао...

Ivanu ili Iliji..
Mariah Carey poljubi u zadnjicu, da ne kazem nesto drugo. Pozdrav!

IlijaO је рекао...

A RIME KRAJA?

Dejan Minić је рекао...

Nije lepo tako, anonimni. Mi tebe ne pozdravljamo.

Verovatno će te gazda bloga 'pozdraviti' kad se vrati sa posla.



Slavko Bovan је рекао...

Hvala Dejane na rječitom odgovoru!

Slavko Bovan је рекао...

Više puta sam kazao da se ne osvrćem na one koji "pišu po tarabi".

Kako nemam nikakvog razumijevanja za one koji uzmu sprej i "izgrafitišu" zid ili tarabu, tako isto i namam "živac" za ove koji iznose genijalna anonimna zapažanja, a sve u cilju narušavanja dobre atmosfere na ovom okupljalištu enigmata iz 74 države svijeta (Srbija 49%, BiH 18%, Hrvatska 17 %, Crna Gora (4,8%), pa Slovenija, SAD, Makedonija, Kanada, Holandija...)

Ipak, kada je grafit duhovit makar ga pogledam (i dalje ne odobravajući šaranje po bijelom zidu), ali kada je budalaština onda samo kažem (u sebi) "pih"!

Slavko Bovan је рекао...

(Jutros kada mi je stigla dotična poruka, prilično me naljutila, ali u međuvremenu sam se ohladio)

Mandrak је рекао...

Fonetsko pisanje je prevashodno vezano za ćirilicu. Pri korišćenju latinice, možemo se služiti etimologijom, nezavisno od toga da li smo Srbi, Hrvati ili Kinezi.