уторак, 30. септембар 2014.

EVERGRIN (194)

Zagonetka

9 коментара:

Zdenko је рекао...

PREDKVAZIARITMETIKA

Ova riječ je totalni NONSENS :)

Mirka је рекао...

Ovo moje nije nonsens, ali nije ni rješenje: VIDITE PRIMERAK ZADATKA :)

Zdenko је рекао...

Da li su slova D i A dio rješenja?

Mirka је рекао...

Reći će nam Slavko. I ja se pitam.

Dejan Minić је рекао...

Verovatno su ta slova deo rešenja, a i ja ovde ništa ne razumem.

Bojim se da je ovaj zadatak jedna neslana šala i ništa drugo. Rebusna čitaljka?!!!

Анониман је рекао...

Poštovani prijatelji; drago mi je da je ovaj moj rad primijećen. To "neslana šala" je duhovito, a rad je vrlo jednostavan. Nacrtajte sebi zadati lik i u njega upišite ono što vidite kao postavku: KVADRATNI KOREN IZ SEDAMNAEST PI. U posebno označenim poljima čitano redom je pojam NONSENS. Upisana slova "DA" predstavljaju znak jednakosti između već "otkrivenog pojma "nonsens" i ostatka slova koja treba naprosto ispremetati, ili anagramirati, kojom prilikom se dobija konačno rješenje kao što je naglašeno u zadatku, a ono glasi: KRITIKA ZDRAVE PAMETI. Hvala za interesovanje i pozdrav.
Novo Zekić

Анониман је рекао...

Jedina netačnost koja se vidi na slici je da je rad objavljen u Beokvizu, što nije tačno, nego u listu Zagonetka.

Slavko Bovan је рекао...

Hvala, Novo. Ispravljeno i upisano da je objavljeno u listu "Zagonetka". Ako bismo saznali i broj bilo bi dobro.

Анониман је рекао...

Ne mogu se sjetiti broja Zagonetke u kom je "ovo" objavljeno, ali se i te kako sjećam koliko sam bio nezadovoljan načinom na koji je ista prezentirana. Naime, dosta toga je u redu, ali nije bilo u redu, i zato su neki kolege s pravom smatrale ovaj rad besmislenim, to što je urednik i gazda izbacio obrojčene kvadratiće, kao i dodatne u koje bi se po sistemu "broj=slovo", upisalo konačno rješenje, a koji su trebali ovu čitaljku učiniti lako rješivom, i na njihova mjesta stavio crtice i pride slova "DA" u postavku. Svakako mu je bilo poznato da je takav način prezentiranja, naraočito anagramnih rebusa, u svim enigmatskim listovima u to vrijeme, zapravo, bio standard, a na moj prigovor je "šeretski" rekao:"Da malo zakuvamo". Još tada sam sročio naslov za ovakav komentar i poslije deceniju-dvije, ipak ću ga objelodaniti: "NEPODNOŠLJIVA LAKOĆA UREDNIKOVANJA". Dakle, današnje pojave te vrste i te kako imaju svoju "svijetlu prošlost".
Novo Zekić