четвртак, 25. септембар 2014.

KRIŽALJKA ZA KVISKOTEKU

Obećao sam (davno) da ću objaviti svoju križaljku koju sam slao za Prvenstvo Hrvatske ("Kviskoteka"). Evo je. Namerno sam odabrao ovakav pristup sastavljanju jer sam znao da se ne mogu lako boriti sa zmajevima koji mnogo bolje prave beline od mene i mnogo bolje barataju hrvatskim jezičkim standardom od mene. Nisam trošio mnogo energije na ovo kolo (iz napred navedenih razloga), sve sam završio za manje od dva sata, ali "proizvod" koji je nastao (čini mi se) nije uopšte rđav. Ako ništa drugo, MM sam baš dobro odabrao, zar ne?!
PS. Iz meni nepoznatog razloga u ovoj mreži, kada je pretvorim u JPG format nestane jedno J u gornjem desnom uglu. Takođe, vidim da nedostaje i J u vodoravnom pojmu VESELJE (uspravno OTALJAVATI).

3 коментара:

UNESCO је рекао...

Što znači OTALAVATI?

Slavko Bovan је рекао...

OTALAVATI znači OTALJAVATI. Piše u propratnom tekstu da u VESELJE nedostaje "J".

UNESCO је рекао...

OK, hvala. Moj propust u čitanju.