субота, 30. мај 2015.

REBUSANJE (1546)


10 коментара:

Luka је рекао...

Izgleda da je ovaj "Povratnik" malo tvrđi orah, pa da dam par natuknica. Prva slika je predio jednog velegrada (grb), a koristi se kraći oblik, a vjerujem da ne trebam napominjati da su na drugoj slici blogogazda sa boljom, ups "najboljom" polovicom!

Dejan Minić је рекао...

Pomoć je ovde neophodna. Postavka je: 3,2,2,3,8.

Ilija Đurković је рекао...

UZE RUM ILIJA NATAŠTE

Mirka је рекао...

UZE RUM ILIJA NATAŠTE
(Taš te uz Eru Milijana)

Mirka је рекао...

Otkud ti sad Ilija?

Mirka је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Mirka је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Slavko Bovan је рекао...

Tačno.

Ilija Đurković је рекао...

Morao sam se javiti jer se moje ime pominje u rješenju. :)
Mirka, imaš dva tačna odgovora i dobijaš više poena iako sam ja bio brži.
Pozdrav iz Podgorice!

Mirka је рекао...

Izvinite, dupliraju mi se komentari. Otpozdrav iz Prijedora.