петак, 25. септембар 2015.

NOSTALGIJA (495)




Piše: Nedjeljko Nedić
Kako se bliže XV. Susreti enigmata Srbije (SES), koji će se održati u Valjevu od 2. do 4. 10. 2015., želim sve nas podsjetiti da je Valjevo bilo domaćinom i XVII. Susreta zagonetača Jugoslavije (SZJ) koje je u razdoblju 22.-24. 09. 1985. priredio Valjevski enigmatski klub „Brankovina“ na čelu s predsjednikom, Brankom Polićem. Po broju sudionika, a bilo ih je 264-ero, bijaše to najmnogoljudniji SZJ u povijesti bivše države. Pronađoh crnobijelu fotografiju sa XVII. SZJ-a, na kojoj sam sebe pronašao u 3. redu (5. slijeva), a našega „tupitelja i oštritelja“, odnosno Slavka Bovana, u 2. redu (5. slijeva).  Ova je fotografija, zapravo, samo lijevi dio fotografije koju sam preslikao iz Zagonetača broj 310 (19) od studenoga-prosinca (XI-XII) 1985. sa 3. stranice. Na str. 2. toga stručnoga i teorijskoga  glasila ZD „Čvor“ iz Bjelovara objaveljen je i popis svih sudionika toga najgrandioznijega zagonetačkoga skupa. Nije li ovo najbolja pozivnica za odlazak u Valjevo!
                                                                                                                    

8 коментара:

Miroslav Cvetković је рекао...

Pronađoh i ja sebe - skroz dole desno (leđima okrenut fotografišem).

Slavko Bovan је рекао...

Još sedam dana do Valjeva!

Belirac је рекао...

Popis sudionika Skupa enigmata u Valjevu 1985. godine objavljen je na ovom blogu ovdje.

Voja је рекао...

Mislim da sam ja ovaj skroz dole levo drugi okrenut ledjima, petljam nesto oko kamere ???
Inače, napomenuo sam više puta da u spisku nedostaje nekoliko valjevskih enigmata koji su bili u organizaciji ili su pomagali oko organizacije a nisu upisani u spisak učesnika. Na filmu koji je tada snimljen sigurno se nalaze, jer nikoga nisam preskočio prilikom snimanja.

IlijaO је рекао...

Mali dodatak Nostalgijama 490 i 492.
Ostalo je neriješeno o kom se događaju radi i gdje su nastale slike?
Marko Smolčić me obavještava da se radi o 8.SZOJ-u u Kumrovcu, 04.i 05.rujna 1976.godine

S. Čolaković је рекао...

Na ovim Susretima sam bio, ako ne najmlađi, jedan od najmlađih učesnika (17 godina). Bilo je tu i neke mlađarije, ali, ako računamo samo one koji već objavljuju u enigmatskim časopisima, to je otprilike tako.
Negde sam (skoro) u centru donje slike-između Krste Ivanova (levo) i Marjana Rožiča (desno) koji stoje u sredini drugog reda donje slike. Ovaj visoki crni momak koji gleda pravo - u redu iza njih.
Mislim da je zajedno došla ekipa iz Niša- Mioslav Cvetković, Života Stanković i ja. Milovan Samardaković se pridružio nešto kasnije.

Belirac је рекао...

Nedjeljko kaže: "Nije li ovo najbolja pozivnica za odlazak u Valjevo!"
Jeste, a to važi i za njega!

Luka је рекао...


Na slici prepoznajem još par Splićana. Gospodin i nasmješena gospođa sa cvikama u prvom stojećem redu zdesna su pokojni Ivra i njegova supruga Snježana, a prosjeda glava iza Marjana Rožiča je pokojni Frane Carević.

Pitam se tko je onaj omladinac, koji ima ONE NAČAS NA ČELU?

Kako vrijeme brzo prolazi! Zar je već prošlo 30 godina?