среда, 23. септембар 2015.

ZRNCA (930)

Autor: Tonči Milat

5 коментара:

Анониман је рекао...

lješnjak
M. Milićević

Анониман је рекао...

A ključ?

Luka је рекао...

Slova koja preostaju od anagramiranog drveća!

Slavko Bovan је рекао...

Tačno.

Tonci M је рекао...

Da (BUKVA, HRAST, BOR, BREZA, SMREKA, JASEN). Relativno lagan kriptogram (čak i za sastavljanje: složio se praktički sam!), možda poseban po tome što sam odabrao rješenje prije nego sam ga krenuo sastavljati (za mene je s kriptogramima obično obrnuto: pronađem nekoliko pojmova sa zajedničkim svojstvom, i potom pogledam što mi "nude" trenutni pojmovi, pa tek onda kompletiram kriptogram. Ovdje sam jednostavno rekao: "OK, LjEŠNJAK je lijepa riječ: kako da to bude rješenje?"). Kad sam ga pokazao kolegi Igoru, našem tehnologu duhana i diplomiranom agronomu, objasnio mi je da je među mojim drvećem ima i par grmova, ali mislim da je zagonetka svejedno ljupka i rješiva.