четвртак, 28. септембар 2017.

BOŽIVRAN 2017 - KVADRAT (1)


5 коментара:

Belirac је рекао...

M E G-B O V I S
E U L O G I S T
G L O Ž A N K A
B O Ž I V R A N
O G A V N O S T
V I N-R O Y A L
I S K A S A T I
S T A N T L I N

Luka је рекао...

Da!

D. Kujundzic је рекао...

CESTITKE POBJEDNIKU ! KVADRAT JE IZVRSTAN !
Danko Kujundzic

Анониман је рекао...

Kvadrat je objavljen u današnjem Feniksu (kao i ostali najbolji radovi), prvi i zadnji s tom težinom. Moj urednik (Alfredo) ga je htio objaviti ovako na Lukinu preporuku, no kad sam ga pitao kako će uspješni rješavač znati npr. tko je fotograf, a tko trkaći konj, odustali smo i stavili opise. Zadatak je bio nešto teži, pa su mnogi googlali i više od dozvoljenog. Inače, Feniks u svakom broju donosi jedan čisti kvadrat 8x8, a sa ovog natjecanja najvjerojatnije ne bi bio objavljen niti jedan. Čestitke Žarku i pozdrav svima, Pero

Nedjeljko Nedić је рекао...

Ovaj kvadrat ima najviše skupina, tematski pojam je na 4. mjestu i po tomu je najbolji. Ja mu nisam dao bodove jer je pretežak i zbog imena trkaćega konja. Ima li smisla uvrstiti takvo što?

Zadatak je bio prezahtjevan i čini mi se da sam ja pronašao samo osam ispravnih kvadrata.