четвртак, 21. децембар 2017.

ENIGMATIKA JE OKO NAS (99)



REŠITE ANAGRAM SA SLIKE
Sanjao sam samoga sebe. Hodao sam danima bez prestanka, nepreglednim prostranstvima mirnog susjedstva. Uživao sam u našim tajnim susretima, mističnim obredima, u igri oštrih rubova na goloj koži u hladnim jutrima. Sjaj u travi. Sunce s istoka. Vlažni tragovi kretanja i klasje života što ostaje za nama. Ritam gibanja. Ne postoji ništa poput trave, zeleno ovdje i miljama daleko. Nemir je odjednom izronio na površinu. Počeo sam odbacivati zelene alge koje su me htjele zadržati na dnu. Došla je odjednom, nenajavljena, čini se iz samog središta zemlje i osvojila sve. Obzor je progutala prvi, u jednom trenu. Bila je to strašna vatrena stihija nošena jakim vjetrom sa sjevera. Povukla je zrak u sebe i prekrila me poput ognjene magle. Mogao sam osjetiti dah crvenog monstruma na svojim grudima. Krv mi je proključala. Gorio sam u groznici, nemoćan da se oduprem, kao da je lava tekla u meni. Svaka se travka na livadi užarila. Na kraju okna ugledao sam vrata. Trebalo mi je svega nekoliko koraka do njih, nije bilo nikakvog rukohvata, kvake; ničega što bi mi pomoglo da ih otvorim. Učinilo mi se da sam prošao kroz njih, ne sjećam se točno. Izašao sam iz sna i svaka važnost onoga što je ostalo s one strane prolaza, duboko u tamnom oknu nesvjesnog sažimanja zauvijek je postalo dio moje skrivene prirode. Poput stabla na kraju sanjive doline, čvrstog šupljeg debla i široke krošnje, sjajnih zelenih listova i vatrenih plodova.“
Autori: Sandro Remetin i Damir Mitraković
Preuzeto  iz diplomskog rada Mateje Ljubičić “ANAGRAM ART JEZIK U SUVREMENOM  LIKOVNOM IZRAZU” koji je odbranjen na Sveučilištu u Splitu (Filozofski fakultet, Odsjek za povijest umjetnosti, Kolegij: Suvremena umjetnost), 2016.g.
(Prilog: Dinko Knežević)

4 коментара:

Zdenko је рекао...

VRATA - VATRA

Анониман је рекао...

fali jos jedno anagramno resenje! Vidite dno vrata!

Poz.
Dinko

Nedjeljko Nedić је рекао...

TRAVA

Анониман је рекао...


GORDANINA ZAGONETKA

JEDNA STRAŠNA ALA
ŠUMU PROGUTALA,
DOK DRVEĆE RUŠI
ONA LULU PUŠI!

Rešenje: VATRA (objavljeno u knjizi "Čarobna bašta")

Gordana Šarić