уторак, 9. октобар 2018.

LUTALJKA U BJELOVARU

Preporučujem tekst Sonje Nedić. VIDI OVDE.

4 коментара:

Milan Žarkovački је рекао...

Vrlo lepo! Sad, kad sam pročitao, i više mi je i manje žao što nisam bio tamo.

Hrvoje Horvat је рекао...

Sonja, hvala na ovako prekrasnom tekstu! Uživao sam čitajući ga pogotovo što je netko nešto jako lijepo napisao.

A nisam znao da si ti naš TIP - naime moja supruga i ja volimo također lutati... u prosjeku jednom mjesečno zakačimo kamp prikolicu i negdje odlutamo... tamo kad dođemo volimo obići što više... i sada do kraja godine planiramo još jedno lutanje - najvjerojatnije do Česky Krumlov, Hluboka nad Vltavo, Lipno, Česke Budejovice jer tu još nismo bili... a onda + od nekih bitnijih putovanja također imamo hrpu putopisa objavljenih na forum.camping-croatia.com

ovim putem želim ti što više ovakvih lutanja...

ps. ovo sve do belog manastira tri puta sam obišao, pa zato mi treba 1:45 sat :)

Анониман је рекао...

Hvala, Hrvoje!
Nas je Joco prije koju godinu "natjerao" u Česky Krumlov i dobro da je! Jako je lijepo. :)

Sonja

Hrvoje Horvat је рекао...

Odlično Sonja!

Ali evo prije Českog Krumlova... već u petak rano ujutro kreće novo dvodnevno lutanje... na Plitvička jezera, pa ćemo obići Baraćeve spilje, Aquatiku u Karlovcu, a vjerojatno skočiti i u Bihać na ćevape... :)

Iskrsnulo, da su ulaznice za Plitvice po 50 kn pa šteta da to ne iskoristimo...