уторак, 16. октобар 2018.

ZRNCA (3393)

ANAGRAM
Eh, ŠTO VREDI
kad se sredi.
Autor: Gojko Mandić

12 коментара:

Анониман је рекао...

ODIŠE VRT - Pero

Belirac је рекао...

Zbirka anagrama Dinka Kneževića:

DVORIŠTE = ...ŠTO VREDI ... (MOMIR PAUNOVIĆ) (PANČEVAC 4568, 24.07.2014.)
DVORIŠTE = VID’TE ŠOR! (MILAN GUBEROVIĆ) (VJESNIKOV KVIZ 354,11.09.1985.)
DVORIŠTE = VRT ODIŠE (LJUBICA BILALOVIĆ) (BILTEN SAVEZA ZAG. SRBIJE 3, SEP. 2005.)

Slavko Bovan је рекао...

Ova fotografija je sa interneta, a piše da je dvorište u Leskovcu.

Dejan Minić је рекао...

Piše li tamo da se izbor najlepših bašti vrši po partijskoj pripadnosti?

Nekoliko puta je i dvorište samog gradonačelnika proglašavano za najlepše, a kad se umorio da sam sebi dodeljuje nagrade, onda su počela da budu najlepša dvorišta njegovih partijskih činovnika. Nazdravlje!

Zdenko је рекао...

IŠTE DRVO!

Nedjeljko Nedić је рекао...

Ovo sigurno nije djelo Dejanovih ruku! Gospođo, svaka vam čast.

Zdenko је рекао...

Ovo je vrt Aleksandra Videnovića iz Bobišta.

Zdenko је рекао...

Meni su puno ljepša dvorišta koja odišu životom i u kojima se vidi

DROT I VEŠ!

Zdenko је рекао...

... a čuje se i DERIŠTOV plač.

Dragiša је рекао...

OVDE ŠTRI_.

DOVRŠITE!

Dejan Minić је рекао...

Ahahaha, Nedjeljko, nije ovo moja bašta, tu fotografiju je Slavko skinuo sa interneta.

Ja ne uređujem baštu za takmičenje, već za boravak i uživanje i moja žena tamo ne radi ništa.

Zdenko je napisao čija je, a pogledati moj prvi komentar da se shvati kontekst takmičenja.

Gojko је рекао...

VEŠ DO TRI se
u njem' klati,
a onda ga
kupi mati