четвртак, 12. март 2020.

ZAGONETNA SLIKA

Zdenko Capan

5 коментара:

Dejan Minić је рекао...

Pu, pu, pu, iš sotono!

Slavko Bovan је рекао...

Iškaj ti koliko hoćeš, ali u Kikindi nezgodna situacija. Moja "firma" radi po posebnom režimu rada. Momentalno polovina uposlenih poslata na odmor da bi nas milo manje u zgradi. Rad sa strankama sveden samo na hitne slučajeve.

Mene je zapalo (ja odabrao) da "odmaram" danas i sutra.

Dejan Minić је рекао...

To je ˝najsmešniji virus u istoriji čovečanstva˝ kako reče vrhunski doktor uz smeškanje i odobravanje našeg preCednika i čemu onda takve mere.

Samo neka daju pare, odmor ne može da škodi:)

Slavko Bovan је рекао...

Ne može odmor da škodi (treba da uradim neke poslove) ali ti dani su od MOG odmora. Nisam baš planirao da sada iskoristim još dva dana (štedim dane za važnije prilike koje slijede, ali kada se mora nije ni teško).

Od jutros sam u "radnji" i zgotovio sam neku enigmatiku koju bih inače radio u subotu. Usput se zabavljam s blogom, a pomalo se i dopisuje s kolegama.

Vrijeme sunčano pa ću malo prošetati do grada da prebrojim koliko je ljudi na trgu (poprilična je panika).

IlijaO је рекао...

Možda je to COVID-20, koji tek treba stići?