понедељак, 25. мај 2020.

EKK U "POBJEDI" (224)

24.05.2020.

4 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

U ovom broju objavljena jedna strana enigmatike. Da su mene pitali, predložio bih im da objave onu drugu sa Jovanovim "crnogorskim" skandinavkama.

Belirac је рекао...

Ja sam još jučer saznao da je objavljena samo jedna stranica i to ne ona s mojim skandinavkama. Ipak, nisam Iliju Crnogorskog uzalud molio da mi kupi taj broj na kiosku. Nije našao moje skandinavke, ali je uz novine dobio nešto što ga zanima. Prepuštam njemu da napiše o čemu se radi.

Slavko Bovan је рекао...

Nema brige Jovane, biće objavljene sve četiri skandinavke iz ovog kontigenta jer se odlično uklapaju u koncepciju. Ilija Đ. bi mogao poslati neki rebus ili sitnu zagonetku za Pobjedu. Odavno nije.

Ilija Đurković је рекао...

Jovane, tačno je, nisam "našao" tvoje skandinavke ali sam dobio interesantne knjige u izdanju "Pobjede", iz edicije "Nasljeđe". Trebao sam da izaberem između "Promenada kroz narodnu leksiku Crne Gore" i "Iz narodnih govora Crne Gore". Naravno, uzeo sam obje uz dodatni obavezni broj novina. Ne bih znao za ovo da nisam po Jovanovoj molbi došao na kiosk...