субота, 31. јул 2021.

DANAS U ŠIROKOM BRIJEGU


7 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Dragiša je slike poslao davno, ali iz opravdanih razloga malo kasnim.

Nadam se da se društvo lijepo provodi.

Luka је рекао...

Pozdrav sa vrućeg Hvara!

Gojko је рекао...

Široki Brijeg -
u enigmatiku bijeg

Aljoša Vuković је рекао...

Široki Brijeg - enigmatski stijeg

Luka је рекао...

GROŠ I BEKRIJI!

Slavko Bovan је рекао...

Najmanje desetoro enigmata me juče i danas pitalo šta je s rezultatima natječaja. Vjerovatno mene pitaju jer pretpostavljaju da sam izvor svih informacija :)

E, pa...moja saznanja govore da je žiri malo prolongirao žiriranje. Uskoro će biti rezultati (Uskoro - dani su u pitanju).

Slavko Bovan је рекао...

Nevenko mi je javio zašto žiri nije završio posao. kao objektivni posmatrač mogu kazati da su razlozi za odlaganje opravdani.