недеља, 1. мај 2022.

PRAZNIČNI ANAGRAMI

 DAJ,PARADIRAM VAN! 

NAJDAR MI-PRAVDA!

Goce Pavlov

2 коментара:

Luka је рекао...

Prvi maj - Dan rada

Gojko је рекао...

PRAZNIK RADA

Ni praznika,a ni rada
nešto mi se češka brada

Nekad bilo za maj, Prvi
i protesta pa i krvi

Sada radnik svoja prava
traži iza sedam brava

Ni štrajkova ni parada,
a sve manja je zarada

Da ne bude taj dan kiše
na portalu šta li piše

Na jedno se samo cilja
hoće l' biti tog roštilja

Naravno i koje pivo
to je plafon,to je nivo

Neki na Dan rada rade
tonu želje, tonu nade

Neka je na travi ćebe
ko štitiće sutra tebe

Radi preko osam sati
i nek ćute Sindikati

Ni praznika, a ni rada,
ali šta je tu je sada


Mi smo drugi il' je vrijeme
uranak ne, druge teme

Prvomajska mi ulica
kao gnijezdo bez tih ptica

Ni radnika,a ni rada
izostala je parada

Važan izlet, jelo, piće
smeća nakon toga biće

Prvi maj mi budu sjetu
datum taj je na tapetu