недеља, 10. јул 2022.

REBUSANJE (4239)

Spuneristički rebus (9, 6)

 Radoš Bakić

11 коментара:

IlijaO је рекао...

POKRADOŠE TRAMPA! ( kop, Radoš-imenjak autora, et, rampa )
A da malo zatupimo: Može li ovo u skupinu spunerističkih rebusa?

Slavko Bovan је рекао...

Tačno rješenje

a ovo drugo sam predvidio, pa sam to i dojavio autoru.

Izvolite!

Р. Бакић је рекао...

Решење је тачно!
Г. Бован ми је скренуо пажњу да се ово може сматрати спунеристичким ребусом, али у ширем смислу, јер се пермутују слова у оквиру истог појма, док спунеристички ребус у принципу захтева да то буде измееђу различитих појмова.
Дакле, могао би се назвати спунеристичким ребусом у ширем смислу.
Хтео бих да приметим да све главне врсте ребуса, као што су
класични, обратни, словоскок, слогоскок и спунеристички ребус, представљају у ствари анаграм фразе (са више или мање
слова која остају на месту), тако да мени изгледа легитимно дозволити да било која два слова у фрази мењају места, а посебно је питање како ће се звати таква врста ребуса. Такође ми изгледа логично дозволити да и два слога мењају места када већ могу слова, па би се то могло назвати слоговни спунеризам, Тема за дискусију.

Р. Бакић је рекао...

Заборавих и сендвич ребус-и он је у суштини анаграм фразе.

IlijaO је рекао...

Zašto stavih upitnik na kraju rečenice? Upravo zbog ovoga: Тема за дискусију.

Dejan Minić је рекао...

Diskutovano je više puta o ovome u prethodnim godinama i mislim da ovo ne treba da bude tema za diskusiju. Treba više poštovanja prema rebusima i enigmatici uopšte.

IlijaO је рекао...

I šta sad, Dejane? Najbolje je biti oportunist? Pisao si, a ništa nisi rekao! Da li je poštovanje to kad trpamo sve i sva tamo gdje im nije mjesto? I šta se krije u ovoj diplomatskoj poruci:" Treba više poštovanja prema rebusima i enigmatici uopšte."
Samo sam postavio pitanje: Je li ovo spuneristički rebus ili nije, točnije: Može li ovo u skupinu spunerističkih rebusa? ! Po meni nije ! Zanima me stav većine!

Slavko Bovan је рекао...

Ovo nije spuneristički rebus u izvornom značenju.
Svako je neka varijanta... Da li nešto blisko sa spunerističkim rebusom? Da, svakako.

Moglo je Po "K".

(Pst. otkriću vam tajnu - Preferiram klasične rebuse, a ostale baš i ne volim nogo).

IlijaO је рекао...

Trebalo je " KOP " okrenuti naglavačke, pa bi bilo POK, ili staviti polovinu slova "K" pa bi to bio klasičan rebus!

Dejan Minić је рекао...

Izgleda da sam predugo u blogovskoj enigmatici i pogrešno pretpostavljam da svi sve prate svih ovih godina.

Pogrešno si mi razumeo, IlijaO, kad sam govorio o poštovanju mislio sam da to treba da čine vlasnik bloga i autor rebusa. Tvoje primedbe su na mestu, a ovaj rebus nikako nije trebalo da bude objavljen.

Slavko Bovan је рекао...

Dejane, i tvoja primjedba je na mjestu, ali očigledno ne razumiješ blogogazdu. Smatram da je malo onih koji više poštuju enigmatiku od mene, samo je malo drugačije gledati iz publike i biti na sceni.

Ipak, ovaj blog nije koncipiran za 10 ljudi koji prate enigmatiku 100 godina unazad.

Konkretni rebus svakako nije genijalan, ali smatram da ga je trebalo objaviti. Očekujem još priloga od gospodina Bakića koji je za relativno kratko vrijeme na ovom blogu objavio sasvim dovoljno dobrih i odličnih rebusa, da ima kredit da objavi i ovakve pokušaje.