среда, 22. новембар 2023.

SA FEJSBUKA


 Zoran Horvatov piše na FB:

Na današnji dan, te grozne 1993, emitovana je prva epizoda ''Slagalice''.
Za one koji ne znaju, njen autor je Nikola Nešković, veliki gospodin, još veči intelektualac i beogradska urbana legenda.
Prvi put sam se takmičio u 4. ciklusu 1995. i pobedio strašnog Omera Ekića...
U 48. ciklusu 2007. osvojio sam drugo mesto...
Učestvovao sam u prvom jubilarnom super ciklusu 2009. i ušao medju 32 najbolja, gde me je zaustavio još strašniji Slavko Bovan, naš najveći enigmata i moj prijatelj...
Pobedio sam u 101. ciklusu 2017...
Preko 200 mojih asocijacija upotrebljene su u raznim ciklusima...
Nadam se da će mi dozvoliti još koji put da učestvujem...
Srećan ti rodjendan, Slagalico!

5 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Hvala na pominjanju, ali si u pominjanju koristio pjesničku slobodu.

Slavko Bovan је рекао...

Trideset godina jeste svakako za divljenje. Čestitam rođendan.
Slagalica je mlađa tačno godinu dana od mog starijeg sina Miloša, tako kada slavimo njegovb rođendan (danas ćemo jesti tortu) slavimo i rođendan "Slagalice".

Gojko је рекао...

Koliko se sjećam da je taj kviz krenuo pod nazivom Muzička slagalica

Бранислав Никић је рекао...

Jeste, a ja sam učestvovao u 2. ciklusu i sa 7 pobeda plasirao se u četvrtfinale. Tamo sam pobedio sugrađanina i enigmatu Stanišu Nikolića. U polufinalu sam igrao protiv još jednog enigmate, tada ljutog protivnika, a sada dobrog prijatelja Miroslava Cvetkovića. Posle neizvesne ''borbe'' pobedio je Miroslav, ali ga je u finalu dokačao moj stric, enigmata Dušan Nikić. Sa samo 3 poena razlike trijumfovao je stric Dušan, a ja sam bio srećan kao da sam ja pobedio. Učestvovao sam i u prvom superfinalu. U četvrtfinalu sam pobedio enigmatu Jana Bažika, a u polufinalu iszgubio od enigmate Mileta Jankovića. Bilo je teško izboriti se sa toliko enigmata, ali sam zadovoljan i krajnjim skorom 2:2.

Бранислав Никић је рекао...

dokačao => dočekao