среда, 26. децембар 2012.

REČ PO RIJEČ (7)

POTPRAŠNICA
Današnja rubrika “Reč po riječ” je malo drugačija.

Na Susretima enigmata u Kragujevcu (2010. godine) u programu smo imali i posetu muzeju. Tom prilikom snimio preko 100 fotografija, ali je ovo bila jedina na kojoj nije bilo ljudi jer mi je bio interesantan natpis “potprašnica”. Kao da sam znao da će mi uskoro trebati. Naime, ubrzo u jednoj anagramnoj igri na (sajtu Jovana Novakovića) “POTPRAŠNICA” se lepo namestila, ali mi je sudije ne priznaše, jer je nema u literaturi.
Stvarno, nema potprašnice u knjigama koje su mi dostupne. Pod BASMA (između ostalog) piše: “barutnjača, naprašnica”.


Na sveznajućem "G" pod “potprašnica” su samo dva pogotka i to jedan MOJA SLIKA (čak sam i napisao “nemoj nemoj da neko kaže da nema potvrdu za ovu riječ”)

Drugi dokument mi daje nadu. 
Nije valjda sa su dve važne kulturne institucije, pogrešno nazvale “potprašnicu”!

Evo prilike da kolege sa bogatim bibliotekama nađu potvrdu za ovu reč.

3 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Niko nema ništa da kaže po pitanju potprašnice!?

Vanja Tomašev је рекао...

Meni je ovo dovljan dokaz da reč postoji.

Slavko Bovan је рекао...

I meni!
Ko smije da udari na Karađorđa!

Valjda je on znao čime potprašuje!