уторак, 25. децембар 2012.

ANAGRAMIRANJE (9)


Autor: Slavko Bovan

19 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Ovo je jedan prastari anagram, ali uz ovu sliku odgovara!

Slavko Bovan је рекао...

Još malo i 1000 posjeta. Nije loše za 5 dana rada :)

Slavko Bovan је рекао...

Pardon, za 6 dana!

Slavko Bovan је рекао...

Vrijeme brzo proleti u dobrom društvu.

N. Petkovski је рекао...

Meni ispade DEJAN NOVAKOVIĆ, ali iskreno ne znam je li tačno

Dejan Minić је рекао...

JAKOV NENADOVIĆ

Slavko Bovan је рекао...

Da na slici je Jakov Nenadović
Јаков Ненадовић (Бранковина око 1765 - Бранковина 1836) је био војвода из Првог српског устанка. Млађи брат Алексе Ненадовића. Придружио се одмах устаничком покрету и убрзо (послије побједе над Турцима код Свилеуве 1804.) постао је један од најистакнутијих вођа устанка и личности западне Србије. Добијао је муницију и оружје из Аустрије (Срема), па је већ у марту напао Шабац.

Послије Карађорђа и Јанка Катића имао је највећи углед у земљи, па је био један од вођа опозиције против Карађорђа. Допринео је да се у Србији 1805. године уведе Правитељствујушчи совјет. 1810.

m је рекао...

Trening:
ČEMU SAN? ŽIVE BOLJE?
"Želja me vuče Bosni"-Osl.26.12. str.2.
O, BIĆE, ZAJEBO OHRID.
"Bihać dobio jezero"-Osl. 26.12. str.6.
E, SURI RAT. A, SVEJEDNO-PORAZ.
"Osporavaju nas dezerteri"-Osl. 26.12. str.7.

Mesud је рекао...

m kao Mesud

Slavko Bovan је рекао...

odlično

Mesud је рекао...

trening:
PROFIT! PLASIRAM "LD", "BOŽUR".
"Srbi podržali platformu"-Osl. 26.12. str.14.

Slavko Bovan је рекао...

LUDA LUJKA ZABI ŠAKOM
"JK zamalo ubila Duška"
http://www.pulsonline.rs/puls-poznatih/19630/jk-zamalo-ubila-duska

Slavko Bovan је рекао...

Gornji anagram - podrška Mesudu, danas jedinom vježbaču naslovnih anagrama.

Belirac је рекао...

Da je Nikola potražio anagram NAKIĆEN VOJVODA preko Googlea, došao bi do ovoga:

http://sh.wikipedia.org/wiki/Slavko_Bovan

N. Petkovski је рекао...

Nikad ne tražim neku posebnu pomoć Googlea (iskreno i ne znam kako se to radi, ma da je verujem vrlo jednostavno). Uvek tražim rešenje svojim mozgom i tako shvatim kolike su moje mogućnosti. Koliko rešim - toliko, ali bar znam - sam sam rešio.

Ipak mislim da ću morati uskoro da naučim i to pretraživanje Googleom, naročito kad ne znam ko je na slici nekog fotorebusa, a takvih je sve više i više.

Dejan Minić је рекао...

Krajnje je vreme da naučiš:) Koliko vidim ti brkaš obično (rečima) pretraživanje pojmova i pretraživanje uz pomoć slika, fotografija. Među mlađima si, pa ima vremena da sve naučiš:)

N. Petkovski је рекао...

Hoću, hoću, obećavam. Ali da te podsetim: obećao si mi da ćeš mi to pokazati u Kikindi, pa ništa. Moraću izgleda da ti doputujem u Leskovac, da me naučiš :):):)

Dejan Minić је рекао...

Može, može...samo se bojim da ćeš u Leskovcu ponovo naći onu staru ljubav. Jao, Nikola, kad bolje razmislim, paklen ti je plan:)

N. Petkovski је рекао...

Ha-ha-ha. Provalio si me! :):):)