четвртак, 20. децембар 2012.

ZRNCA (1)

Naš kolega Aleksandar Janković iz Kragujevca već izvesno vreme je pokušavao da reši "privremeni stambeni problem" (koji je godinama bio "privremeni"). Nedavno se, konačno, udomio u kragujevačkom prigradskom naselju (Grošnica). Enigmata u svemu nađe neko zrnce za slovnu igrariju, te se i u selidbi i novom prebivalištu odmah nađe kakva zagonetka. 
Kolega mi je dojavio da je sklopio ovaj palindrom, a ja mu odmah odgovorih da ima zadatak da se slika i pošalje corpus enigmatici*. Izražavam opravdanu sumnju da je Grošnicu odabrao zbog ovog palindroma.
 Izvinjavam se dragom kolegi zbog toga što  sam ga mučio da na minus nekoliko i po mećavi cupka ispred mesne zajednice. Ipak, za dobru priču treba se malo (hmmmm...malo) i pomučiti.
*pojam izmišljen za ovu priliku

5 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Po Acinom stavu (pozi) vidi se da je bilo brrrrr

Slavko Bovan је рекао...

Što se tiče nagrade za najboljeg prognozera broja današnjih posjeta, u konkurenciji su još samo Mihajlo (218) i Zdenko (430).

Neka mi Mihajlo oprosti, ali u novonastaloj situaciji navijam za Zdenka.

Njegova prognoza mi se učinila kao nerealna, ali...

N. Petkovski је рекао...

Tu ima da zahvališ i meni. Ja sam NAMERNO upisao SAMO 94 (daleko najmanje od svih) da bih naterao ostale drugove iz inata da me demantuju i evo obistinilo se. A realno sam zamišljao oko 260-280, ali eto i tu me prevazišli. U svakom slučaju start je briljantan.
A imaju pravo oni što ti kažu da usporiš malo. Ne mogu te pratiti, suviše si brz. Odmori malo i ti i mi. Ti si se zalaufao kao da će sutra zaista biti smak sveta. Neće, neće, imaćeš ti još dugo da veslaš.

Belirac је рекао...

Čestitam Aci što se udomio u toj Grošnici. Vjerovatno u Kragujevcu i Šumadiji niko ne upotrebljava riječ ŠOR, već SOKAK (i SOKAČE).

Slavko Bovan је рекао...

Aco poslao još nekoliko slika svoga sokaka/šora/ulice.