понедељак, 11. фебруар 2013.

ASOCIJACIJE (25)


Autor: Miloš Milićević

4 коментара:

Tonci Milat је рекао...

Hmmm ne izgleda mi uvjerljivo, ali pokušao bih s KAMEN: granični KAMEN, pao mu je KAMEN sa srca, KAMENA sol, nositi KAMEN oko vrata?

Slavko Bovan је рекао...

Odgovor je tačan (a i obrazloženje je odgovarajuće)

Tonci Milat је рекао...

E sad ću ja malo zagunđati: ova mi baš nije legla (možda jer me CARINA omela), ponajviše zato što sam morao nakon što su me tri pojma povukla na KAMEN unatrag razmišljati kakve sad veze prva slika ima s time. Sve je to dosta subjektivno, ali preferirao bih da je na prvoj slici bilo nešto što bi mi jednoznačnije potvrdilo rješenje, npr. MLIN.

Slavko Bovan је рекао...

Za prvu sliku ja sam kriv.

Autor je zamislio da tu bude bubreg, ali mi se učinilo da ima previše anatomije (kasapljenja!) te sam tu stavio GRANICU(imao sam jednu lijepu sliku sa graničnom linijom ali je umjesto kamena bio nekakav drveni stub pa sam i to odbacio da ne zbunjujem).

Zbog pomenute anatomije i srce nije baš srce.

(Možda sam subjektivan, ali mi se čini da ni ova- ovakva- asocijacija nije rđava)