петак, 15. фебруар 2013.

REBUSANJE (128)

Autor: Slavko Bovan

6 коментара:

Ilija Đurković је рекао...

IMA LI KATA ROMAN?
Ako je ovo tačno, onda je greška u frazi (3,2,4,5)

Dejan Minić је рекао...

Ovaj sam objavio nedavno kod Jovana. Slavko, nemoj da te mrzi, idu u bazu rebusa i dopiši autorstvo.

Slavko Bovan је рекао...

Ilija, ispravljeno.
Dejane, nije potrebno ništa ispravljati, ako si ti prije objavio onda si ti autor.

Slavko Bovan је рекао...

Unošenje u bazu će malo pričekati (nekoliko dana) jer sam trenutno imam neke druge prioritete.

Dejan Minić је рекао...

Neka, ja ću ispraviti, zato što smo taj rebus smislili praktično u isto vreme dok smo se bavili 'globus-rebusima'. U ovom slučaju nije bitno ko ga je objavio.

Dejan Minić је рекао...

Ispravio sam. Evo vidim da je objavljen 23.11.2012, a ti si ga čuvao sve ovo vreme.
U principu nije to toliko bitno, važno je da mi smišljamo i rešavamo rebuse, zagonetke...