недеља, 24. фебруар 2013.

TABELA





TABELA (neslužbena)
1.Ilija Đurković 120 (110+10)
2.Sanda Reić Tomaš 100 (90+10)
3.Dejan Minić 90 (90+0)
4.Jovan Novaković 90 (70+20)
5.Svetislav Cvetković 65 (40+25)
6.Sreten Perić 60 (40+20)
7.Branislav Nikić 55 (30+25)
8,Mihajlo Džudžar  45 (40+5)
9.Petar Šimundža 45 (20+25)
10.Nikola Petkovski 35 (30+5)
11.Milan Sečujski 35 (0+35)
12.Milorad Živanić 15 (10+5)
13.Budimir Ćosović  15 (0+15)
14.Aleksandra Čolakov 10 (10+0)
15. Rešad Besničanin 10 (10+0)
16.Dragan Tolomanoski 10 (0+10)

12 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Hvala učesnicima, hvala autoru.

Čestitka Iliji (i onda redom ostalima)

Kontrolor је рекао...

Čestitam Iliji na još jednoj pobedi u rešavanju rebusa

Slavko Bovan је рекао...

Vidim da ću morati da se aktiviram kao rješavač
(hahahahhahahahha-ovo se zacenjujem od smijeha)

Luka је рекао...

Zahvaljujem se svima na učešći, kao i domaćinu na ustupljenom prostor. Dakako, čestitke najuspješnijima.
Nisma očekivao da će biti tvrdih oraha, a Slavko mi reče da su svi rebusi rješeni, što je najbitnije.

Unknown је рекао...

Hvala svima na čestitkama. Bilo je ovo još jedno divno druženje "Kod Slavka".
Čestitke Luki na organizaciji takmičenja i Slavku na domaćinstvu i brzim rezultatima!

Luka је рекао...

Ispričavan se svima za zamjenu slika splitskih tenisačica Jelene Pandžić umjesto Jelene Kostani (Tošić) u rebusu br. 6 (Darko Stanić).
Naime, tražeći da se što bolje vidi lice, sa gugla sam skinuo sliku ne provjeravajući izvor i popratni tekst. Eto uz sav trud greške se dešavaju, no bitno je da one nisu odlučivale o pobjedniku. Još jednom molim za ispriku, na greškama se uči.

Dejan Minić је рекао...

Čestitke pobedniku, autoru i domaćinu!
A čestitke i meni, jer sam nakon desetak minuta od početka druge faze uspeo da se uspavam, ahahaha. Imam opravdanje, nisam prethodnu noć prespavao, a hteo sam samo na trenutak da odmorim oči...Pritisle godine:)

Бранислав Никић је рекао...

Lepo je videti da se na takmičenje u rešavanju rebusa javi više od deset ljudi, jer je to potvrda autoru da je vredelo truda. Čestitke Luki na dobrom izboru rebusa i Iliji na još jednoj pobedi. Posebno mi se svideo rebus ''Tu Neli dom osta'', nisam ga rešio, ali je odličan. Ja sam kasno počeo sa rešavanjem, a umor i pospanost su učinili svoje, pa nisam dao svoj pouni doprinos.

Slavko Bovan је рекао...

I meni se tuneli dopadaju.

Da, lijepo je kada ima više od 10 ljudi, a posebno je lijepo kada nam se priključe neki novi takmičari. Nije lijepo, to što nije bilo još makar 20 ljudi koji su takmičenje pratili iz prikrajka, a nisu poslali rješenje.

ljubica је рекао...

Žao mi je što nisam mogla učestvovati. Imala sam goste. Ne zamjerite!

Isto izvinjenje, za prošli put, Milanu Sečujskom.

Slavko Bovan је рекао...

IZGLEDA SA SAM MALO OMANUO.

IPAK BROJ 2 NIJE ODGONETNUT!
(Zaleđe Nakate)

Pravim tabelu!

Slavko Bovan је рекао...

Poslao sam tabelu Luki na superviziju. Ima malih, ali ne mnogo bitnih korekcija.