субота, 16. фебруар 2013.

REČ PO RIJEČ (56)



NEAUTORIZOVANA AUTOBIOGRAFIJA

Smatram sebe srećnim zato što sam za roditelje imao ljude koji su vazduh oko mene ispunjavali pitanjima. Jednog dana srešću svoje neprijatelje i oni će me mrzeti zato što sam želeo istinu. Skoro da možete zaboraviti svoje ime u tom prozivanju. Ipak, dovoljno dobro znam ko sam i zato verujem da vam mogu reći nešto o sebi. Zovem se Džulijan Asanž. I jednog dana u Londonu me je uhapsila policija. Priča bi se tu mogla i završiti, da nije bilo komplikacija koje sa sobom nose vreme, istorija i lične osobenosti.“
Ovako počinje neautorizovana autobiografija osnivača „Vikiliksa“ Džulijana Asanža, oko čijeg objavljivanja se podigla velika prašina, kao uostalom i oko svega što se dovodi u vezu sa njenim autorom. „Džulijan Asanž: Neautorizovana autobiografija“ uskoro će izaći i kod nas. Mlada izdavačka kuća „Albion buks“ odlučila se za ovaj korak.
Deo tekst sa: http://www.novosti.rs/vesti/kultura.71.html:389342-Zivotna-prica-Dzulijana-Asanza-uskoro-u-Srbiji

2 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

DžINU JASNA LAŽ

Cryptoman је рекао...

"uskoro će izaći i kod nas"

ovo je davno izaslo (u Srbiji)... uzeo sam knjigu prije jedno pola godine...