субота, 16. фебруар 2013.

ASOCIJACIJE (30)

Autor: Milijana Bovan

9 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Meni se ovo čini kao jednostavan zadatak, ali...

Анониман је рекао...

CRVENO?

Slavko Bovan је рекао...

Da bih odgovorio da li je "crveno" tačan odgovor, treba potpis.
Na anonimne upite (obično) ne odgovaram.

Kontrolor је рекао...

Da nije: Gori vatra, Ruška, plava kapa (Podlugovi) i maslinasto zelena :)

Slavko Bovan је рекао...

Jeste, Zdravko Čolić!

Kontrolor је рекао...

Samo ti javi kad je nešto malo teže :D (odzvanja!)

Slavko Bovan је рекао...

Prenerazio sam se kada sam vidio da je ovo teže :)

Šta li će tek biti, kada bude stvarno teže.

N. Petkovski је рекао...

Jes, tebi je bilo lako kad ti je najbolja od svih žena na svetu šaputala (rešenje) na jastuku.
Meni je recimo jasno "gori vatra" i "Ružo, Ruška", ali ja ne znam sve hitove ni reči hitova Čole, pa ne znam vezu između Podlugova i plave kape, a još manje maslinasto zelene boje.

Slavko Bovan је рекао...

Da ne zaboravim. Jagodinski Brka (Miodrag Petrović) na FB ovu zagonetku odmah odgonetnuo.