уторак, 1. октобар 2013.

ASOCIJACIJE (238)

Autor: Aleksandra Čolakov

15 коментара:

Miroslav Cvetković је рекао...

Tuga

Анониман је рекао...

Vino?

N.

Aleksandra је рекао...

Nije ni tuga ni vino

Aleksandra је рекао...

Ja glumim Slavka :)

Анониман је рекао...

Onda luk?

N.

Aleksandra је рекао...

Bravo,Nikola!

Slavko Bovan је рекао...

Odlično!
Hvala Aleksandra na pomoći.
(Što volim kada blog "sam" radi)

Slavko Bovan је рекао...

N. zabilježio još jedno pozitivno brojanje.
(Dakle, "stekao je pravo" da pošalje novi kontigent zadataka)
:)

Анониман је рекао...

Smisliću nešto ovih dana, pa ću poslati.

N.

Slavko Bovan је рекао...

Pojedini posjetioci ovog bloga (ljubitelji klasične enigmatike) povremeno vrše pritisak na mene da ukinem ovu rubriku, ali ja sam čvrst karakter.

Ipak sam ja gazda, zar ne?!

Dejan Minić је рекао...

Ja sam lj. k. e., ali podržavam ovu rubriku. Sa asocijacijama je blog interesantniji, raznovrsniji i okuplja neke ljude kojih inače ne bi bilo.

Душан је рекао...

A u čemu je problem sa ovom rubrikom?

N. Petkovski је рекао...

Verovatno što neki ne mogu da reše asocijacije

Milan S. је рекао...

Podrška rubrici!

Slavko Bovan је рекао...

Hvala. Volim da čujem glas naroda.

Dakle, oni antiprotivni su u manjini.